پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و .. در سراسر ایران

پیوندها

۳۲ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

پایان نامه | پایان نامه - ساختار کلی نرم افزار Spss

editexperts edex | چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۸ ق.ظ

ساختار کلی نرم افزار spss و هدف از آشنایی با آن

هدف از نگارش مقالات نرم افزار Spss در سایت ,Editexperts  آشنایی با شیوه های آنالیز و تجزیه و تحلیل داده ها و تقویت مهارت ارزیابی و خلاصه کردن داده ها و نتیجه گیری و برداشت از آنها می باشد. و آشنایی با ساختار کلی نرم افزار Spss و کار با آن کمک بزرگی به ارائه یپایان نامه ای با کیفیت و دقیق خواهد کرد.

 

 

ساختار کلی نرم افزار spss و معرفی بخش های آن

ساختار کلی نرم افزار Spss مبتنی بر پنجره‌های متغیر و قابل حرکت و پنجره های ثابت می باشد. نرم افزار Spss دارای 4 بخش اصلی می باشد که همان ساختار اصلی را تشکیل می دهند:

  1. Data Editor (پنجره ی ویرایشگر داده ها)
  2. Spss Viewer یا Output (پنجره ی نمایش خروجی داده ها)
  3. Syntax (پنجره ی مربوط به دستورات)
  4. Script

ساختار کلی نرم افزار SPSS و نحوه کار با محیط  Data Editor

پنجره Data Editor برای ورود داده‌های تازه و یا فراخواندن و استفاده از فایل داده موجود به استفاده می شود. Data Editor یا همان ویرایشگر داده, یکی از اصلی ‌ترین و مهمترین پنجره های کاربردی نرم‌افزارSpss  می باشد, زیرا برای فعال نمودن سایر قسمت های مورد استفاده (Sub Menu)، مهم و ضروری می باشد که یک سند یا فایل مربوط به داده در این نرم افزار فعال باشد.

این پنجره همواره بر روی صفحه فعال و قابل رویت می باشد و امکان حذف آن وجود ندارد و فقط می توان آن را در حالت تمام صفحه یا کوچک شده قرار داد و در هر زمان امکان دستیابی به آن وجود دارد.

ساختار کلی نرم افزار spss و Worksheet های موجود در Data Editor

Data Editor دارای دو Worksheet یا کاربرگ می باشد:

  1. Data view یا همان نمایشگر داده(جهت ورود داده)
  2. Varable view یا همان نمایشگر متغیر ها (جهت تعیین نام و مشخصات متغیر ها)

 

 

دانلود نرم افزار spss

نویسنده: حاجی زاده 

منبع: editexperts.ir

  • editexperts edex

پایان نامه | پایان نامه - انجام پایان نامه MBA

editexperts edex | چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵ ق.ظ


انجام پایان نامه MBA و شرح این رشته

همانطور که در مقالات قبلی نیز اشاره کردیم رشته مدیریت یکی از اصلی ترین شاخه های علوم انسانی می باشد که دانشجویان رشته مدیریت در مقاطع ارشد و دکتری در اغلب موارد خواهان این رشته می باشند و برای کسب مهارت و توانایی لازم در انجام پایان نامه MBA و ارائه ی پایان نامه, در دوره های تخصصی MBA و سمینار های مربوط به آن شرکت می نمایند.

 

 

انجام پایان نامه MBA و تاثیر دوره ی MBA در انجام آن

عبارت MBA مدیریت ارشد کسب و کار, اختصاری از (Master of Business Administration) است و کارشناسی ارشد در رشته مدیریت می باشد و دانشجویان در گرایشات متعدد این رشته ملزم به انجام پایان نامه در زمینه ی مورد تایید استاد راهنما می باشند.

قبل از انجام پایان نامه MBA شرکت در دوره های مربوط به این رشته  نقش بسزایی خواهد داشت و این دوره در اواخر قرن نوزده میلادی در آمریکا طراحی شد که ثمره ی آن صنعتی شدن کشور آمریکا و گرایش به علم مدیریت و توسعه و پیشرفت آن بوده است.

 

انجام پایان نامه  MBA و پیشرفت در این رشته

تلفیق دانش تخصصی دوره کارشناسی و مطلع و مسلط بودن به علم و دانش و همچنین فنون مدیریت در دوره ارشد، از دانش آموختگان این دوره مدیران کاردان, فعال و تاثیر گذاری می‌سازد و انجام پایان نامه در این مقطع نیز مزید برعلت خواهد شد که لازمه ی رسیدن به این مدارج بالا و ترقی در این رشته, کوشا بودن دانشجو و تلاش فرد برای انجام پایان نامه MBA در پایان تحصیل و دقت و ظرافت در انجام پایان نامه می باشد که در بالابرن کارایی, بهبود  و رشد تمامی ارگان ها و سازمان ها از جمله سازمان های اجتماعی-اقتصادی تأثیر فراوانی خواهد گذاشت. به همین دلیل است که در دهه های اخیر این دوره در اکثر کشور ها, به سرعت توسعه و رواج پیدا کرده است و فقط در کشور آمریکا حدود 700 آموزشگاه آموزش عالی, دوره MBA را برای متقاضیان این رشته ارائه می کنند.

 

نویسنده: حاجی زاده

منبع: editexperts.ir

  • editexperts edex

پایان نامه | پایان نامه - پایان نامه ارشد بازاریابی

editexperts edex | چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۴ ق.ظ

پایان نامه ارشد بازاریابی و آشنایی با این رشته

گرایش بازاریابی یکی از گرایشات رشته مدیریت می باشد و دانشجوی در حال تحصیل پس از گذراندن دروس تخصصی این رشته, ملزم به ارائه ی پایان نامه ارشد بازاریابی و استفاده از مهارت ها و تجربیات خود در گرد آوری و نگارش پایان نامه می باشد.

 

 

هدف این رشته و الزامی بودن تهیه ی پایان نامه, آشنایی کامل با وظیفه ها و تعهدات یک سازمان یا شرکت بازرگانی و بازار مصرف می باشد. دانشجویان این رشته و سایر رشته ها ی مدیریت بازرگانی در تشخیص مسئله های مرتبط با مدیریت و فروش, گرد آوری و آنالیز اطلاعات, مشکلات شناسایی بازار های فروش, گسترش بازار فروش و غیره, ارزیابی و ارائه ی راه حل های متعدد درباره ی مسائل و مشکلات, به اجرا درآوردن تصمیم های گرفته شده, گسترش توانایی افراد در تشخیص شرایط متغیر سیاسی, اجتماعی, اقتصادی و همچنین مشکلات به وجود آمده و متاثر از تکنولوژی و پیشرفت علوم و سایر مسائل, که به گونه ای در کسب و کار و بازار فروش اثر گذارند می باشد, که با آموزش این دانشجویان و ارائه ی پایان نامه ارشد بازاریابی و مطرح کردن ایده و طرح های فارغ التحصیلان این رشته انتظار می رود تا بخشی از مشکلات بازار فروش در جوامع تا حدودی کمرنگ تر شود .

پایان نامه ارشد بازاریابی و دروس اصلی این رشته

دانشجویان رشته بازاریابی نیز مانند سایر گرایشات رشته ی مدیریت بازرگانی دارای چارت درسی و تعدادی واحد اصلی و پایه و تخصصی می باشند که در تهیه ی پایان نامه ارشد بازاریابی در پایان دوره می توانند از آن ها بهره بگیرند که در این مقاله به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

پایان نامه ارشد بازاریابی و لیست دروس رشته ی بازاریابی:

  • مدیریت منابع انسانی پیشرفته

  • تئوریهای مدیریت پیشرفته

  • تحلیل آماری
  • مدیریت استراتژیک پیشرفته
  • بازارشناسی و مسائل بازاریابی
  • مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته
  • حسابداری مدیریت
  • تحقیق در عملیات پیشرفته
  • اقتصاد مدیریت
  • سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفته
  • تحقیقات بازاریاب
  • بازاریابی صنعتی
  • رفتار مصرف کننده
  • سمینار در مسائل بازاریابی

دانشجویان این رشته با ارائه ی پایان نامه ای مرغوب و با کیفیت می توانند استعداد های خود را در این زمینه نیز محک بزنند.



نویسنده: حاجی زاده

منبع: editexperts.ir

  • editexperts edex

پایان نامه | پایان نامه - انجام پایان نامه حقوق بین الملل

editexperts edex | چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲ ق.ظ

انجام پایان نامه حقوق بین الملل و آشنایی با این رشته

بی شک ارائه ی پایان نامه در تمام رشته ها و انجام پایان نامه حقوق بین الملل توسط دانشجویان در رشته حقوق یکی از ارکان اصلی موسسات و دانشگاه های سراسر کشور که گزینش دانشجویان را برعهده دارند می باشد که دانشجو الزاما باید به این امر توجه کند و در پایان دوره ی تحصیل خود در مقاطع ارشد و دکتری درصدد انجام پایان نامه ای کامل و مفید بکوشد.

 

 

انجام پایان نامه حقوق بین الملل و نقش آن در حل مسائل بین المللی

در کشورها و جوامع امروزی شاهد اختلافات گوناگون در زمینه های متعدد اجتماعی و سیاسی و اقتصادی در بین افراد, دولت, سازمان و کشور های مختلف می باشیم که حل این اختلافات و مطرح کردن راه حل های مفید برای این مسائل و مشکلات بین کشوری و گسترده, باید توسط افراد خبره و با تجربه صورت بپذیرد که این امر مهم توسط قشر تحصیل کرده و کاردان قابل انجام است که به این افراد حقوقدان گفته می شود که لازمه ی خبره و مجرب شدن آنان در این امر مهم, انجام پایان نامه حقوق بین الملل در گرایش حقوق بین الملل و انجام پایان نامه در سایر گرایش ها و ارائه ی راه حل های مفید برای حل مسائل می باشد.

انجام پایان نامه حقوق بین الملل و حیطه ی موضوعات آن

همانطور که در مقالات قبل نیز گفته شد رشته حقوق شامل گرایشات متعددی است که از جمله ی آن ها حقوق بین الملل می باشد و انجامپایان نامه حقوق بین الملل زمینه ای برای کسب مهارت و تجربه در این رشته خواهد بود که دانشجو با انجام پایان نامه در راستای گرفتن نتیجه ای مطلوب تلا ش خود را به ثمر می رساند.

حقوق بین الملل مجموعه ای ست از قوانین پذیرفته شده ای که در ارتباط بین کشور ها و ایالات مختلف تبیین می شود و دو طرف ملزم به رعایت آن می باشند که ارتباط طرفین را مقید و مشخص می کند که دانشجو برای انجام پایان نامه حقوق بین الملل باید موضوعی انتخاب کند که در زمینه یکی از موارد زیر باشد .

  1. رابطه ی دولت ها با یکدیگر
  2. رابطه ی دولت ها با سازمان های بین المللی
  3. رابطه سازمان های بین المللی با یکدیگر

 

نویسنده: حاجی زاده

منبع: editexperts.ir

  • editexperts edex

پایان نامه | پایان نامه - پروپوزال مدیریت بازرگانی

editexperts edex | دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۳ ق.ظ

پروپوزال مدیریت بازرگانی و معرفی این رشته

همانطور که از نام این رشته دریافت می شود کلمه مدیریت در آن نقطه عطف و توجه می باشد و مدیریت و کنترل در تمام امور همواره رکن اصلی یک فرآیند و پروژه می باشد, تهیه ی پروپوزال مدیریت بازرگانی و نگارش پایان نامه این رشته نیز مانند سایر رشته ها نیاز به دقت و صرف انرژی دارد.

 

 

پروپوزال مدیریت بازرگانی با دو ماهیت متفاوت

رشته ی مدیریت یکی از رشته های پرطرفدار شاخه ی علوم انسانی می باشد که مدیریت بازرگانی نیز یکی از گرایش های آن می باشد.یک مدیر بازرگانی موفق زمانی می تواند مهارت خود را در زمینه ی مدیریت نمایان کند که قدرت ایجاد ارتباط دقیق و درستی بین اعضای سازمان و مشتریان داشته باشد و به راحتی بتواند امور را در دست گرفته و هدایت کند که لازمه ی انجام صحیح یک روند کاری داشتن یک طرح کلی برای پروژه می باشد که ارائه ی پروپوزال مدیریت بازرگانی در مقاطع تحصیلی مختلف برای اخذ مدرک نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد چرا که یک مدیر بازرگانی با هدف پیشرفت و رسیدن به مدارج شغلی بالاتر تلاش می کند و دانشجوی رشته مدیریت نیز با هدف رسیدن به مدارج علمی بالاتر و پیشرفت خود در امور گام بر می دارد با این تفاوت که مدیر بازرگانی یک سازمان گاها با ارائه ی یک پروپوزال سازمانی اهداف و امور خود را مشخص می کند که ماهیت آن سازمانی و مربوط به شغل است و دانشجوی رشته مدیریت, پروپوزال مدیریت بازرگانی خود را ارائه می کند که ماهیت آن دانشگاهی و مربوط به پایان نامه می باشد.

پروپوزال مدیریت بازرگانی و اهمیت ارائه ی آن

دانشجوی این رشته نیز مانند سایر رشته ها در اواخر دوره ی تحصیل در مقاطع دکتری و ارشد ملزم به ارائه ی پروپوزال, در رشته ی در حال تحصیل می باشد و پس از تایید و مورد قبول بودن موضوع و پروپوزال انجام شده باید مراحل مربوط به آن را طی کند.

 

نویسنده: شایگان

منبع: editexperts.ir

  • editexperts edex

پایان نامه | پایان نامه - پایان نامه جغرافیا در مقطع ارشد

editexperts edex | دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱ ق.ظ

پایان نامه جغرافیا در مقطع ارشد و معرفی این رشته

رشته جغرافیا یکی از زیر شاخه های علوم انسانی می باشد و تهیه ی پایان نامه جغرافیا در مقطع ارشد در گرایش های مختلف آن در برخی موارد مشابه است و در برخی موارد هم با یکدیگر تفاوت دارد اما ساختار و بخش توصیفی پایان نامه های این رشته, به طور مشترک وجود دارد و الزامی می باشد اما نوع آن ها با یکدیگر تفاوت دارد.

 

 

پایان نامه جغرافیا در مقطع ارشد و گرایشات آن

پایان نامه جغرافیا در مقطع ارشد نیز در 4 گرایش مختلف قابل انجام می باشد که در ادامه به آن اشاره کرده ایم:

  1. جغرافیای انسانی
  2. جغرافیای طبیعی
  3. کارتوگرافی یا همان نقشه نگاری
  4. جغرافیای سیاسی-نظامی

در موارد بالا هر کدام از گرایشات اصلی جغرافیای طبیعی و جغرافیای انسانی به شاخه های متعدد دیگری نیز تقسیم می شوند که برای ارائه ی پایان نامه در گرایشات مختلف این رشته, دانشجو باید قبل از شروع پایان نامه جغرافیا در مقطع ارشد ابتدا موضوعاتی که در زمینه گرایش  مربوطه انجام شده را بررسی کرده و موضوعی جدید که تاکنون انجام نشده را انتخاب کند.

پایان نامه جغرافیا در مقطع ارشد و پیچیدگی آن

نوشتن پایان نامه در تمام رشته ها بجز رشته های فنی-مهندسی و رشته هایی که دارای بخش نرم افزاری می باشند مانند: رشته جغرافیا و گرایشات آن که از نرم افزارهای متعددی مانندspss  در آن ها استفاده می شود, ساده تر می باشد چرا که هم باید مدت زمان بیشتری صرف تهیه ی پایان نامه شود و هم حساسیت داده ها و اطلاعات در آن ها بیشتر می باشد.

زیرشاخه های جغرافیای طبیعی و انسانی

همانطور که گفته شد رشته ی جغرافیا دارای چهار گرایش اصلی می باشد که دو گرایش اصلی آن یعنی جغرافیای طبیعی و جغرافیای انسانی شامل شاخه های دیگری می باشند, شاخه ی جغرافیای طبیعی دارای 2 گرایش می باشد:

      الف) آب و هواشناسی

       ب) ژئومورفولوژی یا همان علم شناخت اشکال ناهمواری های سطح زمین

شاخه ی جغرافیای انسانی نیز دارای دو گرایش می باشد:

      الف) برنامه ریزی شهری

       ب) برنامه ریزی روستایی


نویسنده: شایگان

منبع: editexperts.ir

  • editexperts edex

پایان نامه | پایان نامه - ورود داده در نرم افزار متلب

editexperts edex | يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۳ ق.ظ

ورود داده در نرم افزار متلب و اولین گام برای شروع

در مقالات قبلی آموزش نرم فزار متلب, شما را با این نرم افزار و کاربردهای آن در رشته های گوناگون, کاربرد آن در تهیه ی پایان نامه و همچنین محیط اولیه ی نرم افزار متلب آشنا نمودیم, در این مقاله نیز قصد داریم تا شما را با نحوه ی ورود داده در نرم افزار متلب آشنا کنیم چرا که ورود داده در نرم افزار متلب نخستین گام برای شروع پروژه و انجام عملیات در این نرم افزار می باشد.

 

 

ورود داده در نرم افزار متلب و روش های انجام آن

برای ورود داده در نرم افزار متلب می توان به سه روش عمده و اصلی که به آن ها اشاره میکنیم عمل کرد:

1. با استفاده از نرم افزار Excell

2. با استفاده از محیط کدنویسی Script

3. با استفاده از پنجره ی متغیرها یا همان Variable Window

ورود داده در نرم افزار متلب با استفاده از اطلاعات Excell

برای ورود داده در نرم افزار متلب می توانیم داده های مورد نظر را به صورت یک جدول که در شکل بالا نمایش داده شده درج کنیم و آن را با نام مناسبی به صورت یک فایل مجزا در نرم افزار Excell ذخیره کنیم پس از ذخیره آن وارد نرم افزار متلب شده و طبق مراحل زیر پیش برویم.

ورود داده در نرم افزار متلب و مراحل انجام آن

  1. وارد منوی File شده و گزینه ی Open را زده و پنجره ای باز می شود.
  2. در پنجره ی ظاهر شده، ابتدا باید روبروی عبارت Files Of Type گزینه ی All Files را انتخاب کنیم.
  3. پس از تغییر این گزینه, فایل اکسل ذخیره شده حاوی داده هایمان را انتخاب کنیم و بر روی دکمه ی Open کلیک کنیم.
  4. در پنجره ی ظاهر شده روی دکمه Next کلیک می کنیم تا پنجره ی مربوط بهSelect Variable  باز شود.
  5. سپس در پنجره ی در حال نمایش Import Wizard اگر روی Finish کلیک کنیم, نرم افزار متلب اطلاعات را به صورت یک ماتریس در Workspace ذخیره می کند و نام پیش فرضی را برای آن انتخاب می کند که می توانیم آن را نیز تغییر دهیم.
  6. دکمه ی Finish را می زنیم سپس با اجرای کد مربوط به نام آن در نرم افزار متلب, مقادیر ماتریس را مشاهده خواهیم کرد.

نویسنده: حاجی زاده

منبع: editexperts.ir

  • editexperts edex

انجام پایان نامه برنامه ریزی روستایی و معرفی این رشته

برنامه ریزی بطور عمده یک نوع ذهنیت و تفکر راجع به مسائل و مشکلات جامعه, اقتصاد و نحوه ی بررسی مشکلات موجود در این زمینه ها می باشد که ثمره ی آن سبب می شود تا اوضاع اجتماعی بهبود یافته و شرایط بهتر و توسعه یافته تری در زندگی شهرنشینی و روستا نشینی صورت گیرد و انجام پایان نامه برنامه ریزی روستایی و شهری  توسط دانشجویان این رشته, راه را هموارتر خواهد کرد و داشتن انگیزه ی مناسب برای شروع آن نقش مهمی در موفقیت در انجام پایان نامه و تهیه و تدوین پایان نامه تحصیلی خواهد داشت.

 

 

انجام پایان نامه برنامه ریزی روستایی و نقش آن در کنترل محیط زیست

به عبارتی می توان برنامه ریزی را دانش مدیریت و نظارت سیستم های متعدد برای توسعه,  پیشرفت و بهبود زندگی بشر یاد نمود که دانشجویان در حال تحصیل در این رشته پس از گذراندن دروس مربوطه در چارت تحصیلی خود  و با انجام پایان نامه برنامه ریزی روستایی نقش مهمی را در تحقق امر توسعه و آبادانی شهر و روستاها ایفا خواهند کردکه یکی از عوامل مهم برای انجام پایان نامه برنامه ریزی روستایی یا شهری علاقه به محیط زیست و داشتن تجربه و علم برای انجام آن می باشد.

انجام پایان نامه برنامه ریزی روستایی و نحوه انجام آن

این رشته یکی از متنوع ترین گرایشات برنامه ریزی در حیطه علم جغرافیا می باشد که دانشجویان در حال تحصیل در این رشته در اواخر دوره ی تحصیل خود ملزم به ارائه ی آن می باشند و همچنین دانشجو قبل از انجام پایان نامه و شروع تهیه و تنظیم و نگارش آن ابتدا باید یک طرح پیشنهادی که دربردارنده ی کلیات و توضیحات جامع یک پروژه می باشد را به تایید استاد راهنما برساند و سپس اقدام به انجام پایان نامه کند.


نویسنده: حاجی زاده

منبع: editexperts.ir

  • editexperts edex

پایان نامه | پایان نامه - پروپوزال رشته صنایع

editexperts edex | چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۰۶ ب.ظ

پروپوزال رشته صنایع و معرفی این رشته

رشته صنایع یکی از رشته های فنی و مهندسی است و از آنجایی که صنایع تلفیقی از علوم مختلف و روش های نوین مهندسی و اجرایی, دانش مدیریت و اقتصاد می باشد, انتخاب موضوع و تهیه ی پروپوزال رشته صنایع کمی مشکل ولی در عین حال دارای انعطاف و گستردگی دامنه ی موضوعات می باشد به همین دلیل نوشتنپروپوزال و تهیه ی پایان نامه در این رشته از حساسیت بالایی برخوردار است.

 

 

پروپوزال رشته صنایع و بخش ها ی آن

نگارش پروپوزال رشته صنایع توسط دانشجویان این رشته و سایر رشته های فنی و مهندسی نسبت به شاخه های علوم پایه و علوم انسانی دشوارتر است و نیاز به صرف زمان بیشتری دارد چرا که بعد از نوشتن پروپوزال باید پایان نامه تدوین شود که در رشته های فنی و مهندسی دارای بخش نرم افزاری نیز می باشد که انجام این بخش به تنهایی نیاز به مدت زمان بیشتری نسبت به بخش توصیفی آن دارد و دانشجو برای نگارش پروپوزال و انجام پروژه ی خود باید از نرم افزار های تخصصی مربوط به رشته ی خود بهره بگیرد.

پروپوزال رشته صنایع و  نکاتی درباره ی نگارش آن

برای شروع و انجام هر پروژه که در این مقاله هدف ما نوشتن پروپوزال رشته صنایع می باشدابتدا باید یک طرح کلی از مدلی که روی آن قرار است  تحقیق و بررسی صورت پذیرد تهیه کنیم و در آن به بیان دقیق اما کلی از آن طرح پیشنهادی بپردازیم به عبارتی برای آغاز یک فرآیند و انجام تصمیم ابتدا باید یک طرح اصلی آماده کنیم که در آن هدف, انگیزه برای انجام پروژه, پروژه های مشابه, کاستی ها و محدودیت ها, پیشنهادات و... وجود داشته باشد که این طرح, نقش یک راهنمای مسیر را ایفا می کند و هرچه این طرح کلی, دقیق تر و کامل تر باشد در طول مسیر با اشکالات کمتری برخورد خواهیم کرد که این طرح پیشنهادی به موفقیت و کیفیت پروژه کمک بزرگی خواهد کرد.



نویسنده: شایگان

منبع: Editexperts.ir

  • editexperts edex

پایان نامه | پایان نامه - انجام پایان نامه مهندسی صنایع

editexperts edex | سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۲ ق.ظ

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و تعریفی از آن

مهندسی صنایع شامل به کارگیری اصول و روش های متعدد و گوناگون در جهت بهبود و پیشرفت, طراحی و پیاده سازی و نصب و تجهیز سیستم هایی است که شامل انسان، مواد، اطلاعات, نیرو  و امکاناتی ویژه و ایجاد زمینه ای مناسب است که در آن امکان تولید کالا و انجام خدمات به طرز مطلوب میباشد که دانشجویان مشغول به تحصیلی در این رشته با انجام پایان نامه مهندسی صنایع در دوران تحصیل می توانند در زمینه علم آموزی و آینده شغلی خود نیز پیشرفت داشته باشند.

 

 

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و اهمیت آن

دانشجویان این رشته به دلیل فراوانی و توسعه و پیشرفت علم و تکنولوژی باید برای انجام پایان نامه مهندسی صنایع اطلاعات خود را دراین زمینه وسعت ببخشند تا بتوانند در انجام پایان نامه و تهیه پروپوزال و پایان نامه خود با شکست مواجه نشوند, دانشجویان این رشته باید به این نکته توجه داشته باشند که این رشته به دلیل ادغام علم ریاضی و دانش مدیریت و تکنیک های مهندسی و اقتصاد  دارای حیطه های متعددی برای انجام پایان نامه مهندسی صنایع و انتخاب موضوع می باشد که این امر به حساسیت این رشته می افزاید.

انجام پایان نامه مهندسی صنایع و چگونگی آن

انجام پایان نامه در این رشته نیز مانند سایر رشته های دیگر نیازمند صرف زمان و هزینه و همچنین بکارگیری دروس و تجربیات کسب شده در حین تحصیل و استفاده از تکنیک های متعدد برای انجام پروژه می باشد که تمامی این موارد بطور یکدفعه و تصادفی میسر نخواهد شد , مگر با سعی و تلاش خود فرد, آن هم از ابتدای دوران تحصیل و یادگیری دروس و نرم افزار های مختلف که در تهیه ی پایان نامه نقش مهمی را ایفا می کنند, لذا به دلیل پیچیدگی و عدم وجود مشاوره برای شروع یک پایان نامه ی با کیفیت, اغلب دانشجویان در این زمینه با مشکل مواجه می شوند که  مجموعه ی editexperts  با کمک تیمی مجرب از متخصصین و کارشناسان در زمان کم و کیفیت عالی شما را برای انجام پایان نامه یاری می دهند.


نویسنده: حاجی زاده

منبع: editexperts.ir

  • editexperts edex