پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و .. در سراسر ایران

پیوندها

۱۴ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین‌المللی

editexperts edex | شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۴ ق.ظ

هدف دانشجو از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین‌المللی عبارت است از آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمانهای بازرگانی داخلی و بین‌المللی خصوصا واحدهای مرتبط با صادرات و واردات، افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی بازارهای بین‌المللی، جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به مشکلات بازارشناسی و ورود، توسعه بازار، انطباق فرهنگی ...، ارزیابی راه حلهای مختف در مورد هر مسأله و تصمیم گیری و اجرای تصمیمات اتخاذ شده است. همچنین افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت شرایط و اوضاع و احوال متغیر اجتماعی، اقتصادی، تکنولوژیکی و سیاسی که بازار را تحت تاثیر قرار می‌دهند و تطبیق برنامه‌های سازمان با شرایط جدید و ایجاد زمینه لازم و تشویق دانشجویان به خودآموزی و رشد فردی و حرفه ای بخشی دیگر از مهارت کسب شده خواهد بود.

پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین‌المللی


  • editexperts edex

پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی

editexperts edex | سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۰۷ ب.ظ

هدف از رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمانهای بازرگانی، افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی به مدیریت، جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به هر یک از این مسائل، ارزیابی راه حل‌های مختلف در مورد هر مسأله و تصمیم گیری و اجرای تصممیمات اتخاذ شده است.

پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی

  • editexperts edex

پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی

editexperts edex | يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۳۹ ق.ظ

هدف از رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی عبارت است از آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمان‌های بازرگانی، افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی به مدیریت، جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به هر یک از این مسائل، ارزیابی راه‌حل‌های مختف در مورد هر مسئله و تصمیم‌گیری و اجرای تصمیمات اتخاذ شده، افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت شرایط و اوضاع و احوال متغیر اجتماعی، اقتصادی، تکنولوژیکی و سیاسی و تطبیق برنامه‌های سازمان با شرایط جدید و ایجاد زمینه لازم و تشویق دانشجویان به خودآموزی و رشد فردی و حرفه‌ای بخش دیگری از توانایی‌هایی است که دانشجو پس از فراغت از تحصیل در گرایش مالی رشته مدیریت بازرگانی به‌دست خواهد آورد.

پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی

 

  • editexperts edex

پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش تحول

editexperts edex | چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۰۴ ق.ظ

گرایش مدیریت بازرگانی از رشته مدیریت اولین بار در سال 1333 تحت عنوان علوم اداری در موسسه علوم اداری زیر نظر دانشکده حقوق دانشگاه تهران با همکاری دانشگاه کالیفرنیای جنوبی برگزار شد. در حال حاضر این رشته در اکثر دانشگاه‌های کشور تحت عنوان مدیریت دولتی و با گرایش‌های مختلف در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تدریس می‌شود. هدف از این رشته عبارت است از: آموزش نیروی انسانی متخصص مورد نیاز سازمانها، اداره‌ها و شرکتهای دولتی و خصوصی و نیز آشنایی دانشجویان با کاربرد روشهای علمی درمدیریت.

پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش تحول


  • editexperts edex

پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

editexperts edex | دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۱ ق.ظ

هدف از رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمانهای بازرگانی خصوصا واحدهای مرتبط با بازار مصرف، افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی به مدیریت و بازار، جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به مشکلات بازارشناسی، توسعه بازار، ...، ارزیابی راه حلهای مختف در مورد هر مسأله و تصمیم گیری و اجرای تصممیمات اتخاذ شده است. افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت شرایط و اوضاع و احوال متغیر اجتماعی، اقتصادی، تکنولوژیکی و سیاسی که بازار را تحت تاثیر قرار می‌دهند و تطبیق برنامه های سازمان با شرایط جدید و ایجاد زمینه لازم و تشویق دانشجویان به خودآموزی و رشد فردی و حرفه ای نیز جزئی از اهداف و چشم انداز‌های تربیت دانشجو در این رشته به حساب می‌آیند.

پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

  • editexperts edex

اعطای نمایندگی

editexperts edex | شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۰۵ ب.ظ

اعطای نمایندگی شرکت پژوهشی

جهت اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

برای آشنایی بیشتر با سامانه ما از ویدیوهای ما دیدن فرمایید:

آموزش چگونگی مدیریت پروژه های برنده شده

 

http://www.aparat.com/v/HP70R

 

 

edex.ir: سامانه برون سپاری پروژه ها چیست؟

http://www.aparat.com/v/ZiCSG

 

معرفی پنل کاربری مجریان طرح در سامانه برون سپاری پروژه

http://www.aparat.com/v/MlIsq

 

 

 

شماره تماس: 09391656873

ایمیل: edex.ir@gmail.com

  • editexperts edex

پایان نامه بازاریابی شبکه ای

editexperts edex | شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۱۳ ق.ظ

بازاریابی شبکه‌ای (Network Marketing) یا بازاریابی چندسطحی (Multi-level marketing)، نوعی شیوهٔ فروش است که در آن کمپانی‌ها محصولات خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش می‌رسانند، و مشتریان پس از خرید، در صورت تمایل، می‌توانند محصولات کمپانی را بازاریابی کنند و سود بگیرند. درآمد در بازاریابی شبکه‌ای هم در ازای فروش مستقیم کالا و هم در ازای فروش از طریق زیرمجموعه کسب می‌شود.
در بازاریابی شبکه‌ای، بازاریاب‌ها بصورت «تبلیغات کلامی» یا «تبلیغات چهره به چهره» اقدام به فروش محصولات کمپانی می‌کنند. در حال حاضر به ترتیب کشورهای آمریکای شمالی، چین، کشورهای اروپایی از جمله آلمان و ایتالیا و ژاپن در زمینه بازاریابی شبکه‌ای سردمدار هستند.

پایان نامه بازاریابی شبکه ای

  • editexperts edex

پایان نامه بازاریابی

editexperts edex | چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۱۹ ق.ظ

بازاریابی یا مارکتینگ (Marketing) به عنوان فرایندی مدیریتی- اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیلهٔ آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، نسبت به تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند.
فرض اساسی بازاریابان اولیه این بود که تولید کنندگان کنترل بازار را در اختیار دارند. مدیریت، کارکردها، نقش‌ها و فرایندها همگی حول این مدل مدیریت بازرگانی با محوریت تولید کننده قرار داشتند. این تصور در عصر اطلاعات قرن ۲۱ دیگر معتبر نیست؛ و حالا در اوایل قرن بیست و یک، بازاریابی چیست؟ دیوید پاکارد از پایه گذاران Hewlett- Packard می‌گوید: «اهمیت بازاریابی بسیار بیشتر از آن است که تنها به بخش بازاریابی واگذار شود».
دیدگاه مدرن حاکی از این است که افرادی که عنوان مدیران بازاریابی را برخود دارند، در واقع مشاوران و اتئلاف دهندگان متخصصی هستند که محرک و الهام بخش کل سازمان به سوی چارچوب ذهنی، راهبرد و شیوه عملکرد بازار محور یا مشتری محور می‌باشند. این افراد تخصص خود را در برخی جوانب بازاریابی به کار می‌بندند. بازاریابی به تلاش برای ارتباط بین ارزش محصول (کالاها یا خدمات) و مشتری گفته می‌شود. بازاریابی گاهی اوقات به هنر فروش نیز معروف است؛ ولی فروش یکی از توابع کوچک بازاریابی به حساب می‌آید.

پایان نامه بازاریابی

  • editexperts edex

پایان نامه بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

editexperts edex | دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۱ ق.ظ

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Marketing) فرآیندی سیستماتیک در بازاریابی میباشد که در کنار دیگر کارها و برنامه‌ها، برای شما محیط و شرایطی را فراهم می‌آورند که به هدف خود در شبکه‌های اجتماعی برسید. هدف شما می‌تواند ایجاد یک باور اجتماعی یا نظر سنجی در مورد موضوع خاصی باشد.

پایان نامه بازاریابی شبکه‌های اجتماعی


  • editexperts edex

شرایط استخدام در دفاتر سامانه

editexperts edex | شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۰۵ ب.ظ

ماموریت سامانه: ایجاد سهولت در انجام پروژه های کاربران است.

مجریان طرح در سامانه متخصصین کشور در حوزه های مربوطه بوده و به صورت دورکار از سراسر کشور باماهمکاری دارند.

دفاتر کاری سامانه:

Editland: دفتر مرکزی سامانه محل استقرار واحدهای ستادی

شعبات جذب: شعباتی در سراسر کشور که صرفا به جذب مشتری مشفولند.

نمایندگیهای اجرا: مراکز پژوهشی که در انجام پروژ ها به ما یاری می رسانند.

استخدام در Editland:

کارشناسان تخصصی سامانه و نیروهای ستادی(واحد فروش، کنترل پروژه و پشتیبانی) می توانند در دفاتر مرکزی مشفول شوند.

آدرس: جردن قبل از جهان کودک

استخدام در دفاتر جذب

در دفاتر جذب فعالیت به عنوان نیروی معرف می باشد و نیاز به قدرت بیان بالا دارد.

همکاری به صورت پروژه ای و دورکاری

همه متخصصین مشور با عضویت در سایت می توانند از پروژه های موجود مطلع شده و با ما همکاری داشته باشند.

 

شرایط عمومی متقاضیان کار در دفتر مرکزی

داشتن حداقل دو سال سابقه کار حرفه ای در موسسات معتبر

داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشد

رده سنی بین 24 تا 40

توانایی کار کردن با سیسستمهای آنلاین

داشتن نظم و انضیاط کاری

http://edex.ir/

 

کانال تلگرامی استخدامی ها:

https://telegram.me/edexjob


  • editexperts edex