پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و .. در سراسر ایران

پیوندها

۴۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

پیکره و شیرازه اصلی پروپوزال چیست؟

editexperts edex | چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۱ ب.ظ

پیکره و شیرازه اصلی پروپوزال چیست؟

تمام پروپوزال ها یک هدف عمده را دنبال می کنند, خواننده پروپوزال پس از مطالعهپروپوزال شما باید بداند که شما قصد انجام چه پژوهشی را دارید و  با چه هدفی و از چه طریقی می خواهید آن را عملیاتی نمایید.یک پروپوزال خوب باید خلاصه ای از یک طرح پژهشی و تحقیقاتی باشد که مسیر پژوهش, اهداف آن و اممانات و وسایل مورد نیاز برای اجرای آن در پروپوزال مشخص شده باشد, تخمین هزینه های لازم برای اجرای پروژه هم نکته ای است که باید به آن دقت شود.

 

                                       

پیکره اصلی یک پروپوزال از چند سوال و پاسخ به آنها تشکیل می شود که عبارتند از :

  • چرا تحقیق درباره موضوع لازم است؟
  • هدف ازتحقیق چیست؟
  • سوالات و فرضیات ما در درباره تحقیق چیست؟
  • روش گردآوری ازلاعات به چه صورت است؟
  • چگونگی تفسیر و تحلیل اطلاعات
  • هزینه و زمان لازم برای اجرای پروژه چقدر است؟
  • نوآوری ارائه شده در این پروژه در مقایسه با پروژه های مشابه در چیست؟

هنگام نوشتن پروپوزال پایان نامه علاوه بر پاسخ به پرسش های فوق باید اطلاعات دیگری نیز در متن پروپوزال گنجانده شود. اما مهم ترین بخش هر پروپوزال که  پیکره و شیرازه اصلی آن را تشکیل می دهد همین مواردی است که به آنها اشاره شد.

پژوهشگر باید تعیین کند که مطالعه مساله مد نظر وی از چه اهمیتی برخوردار است, چه از لحاظ تئوری و چه از لحاظ کاربردی. یعنی انجام پروپوزال و پایان نامه و مقاله های علمی و پژوهشی چه مشکلی را حل خواهند کرد و در صورتی که پژوهش انجام نشود چه صدمه ای متوجه جامعه خواهد شد و چه کسانی از نتایج این پروپوزال وپایان نامه استفاده خواهند کرد.

سفارش پروپوزال

انجام پروپوزال

 

  • editexperts edex

پایان نامه علوم تربیتی با محوریت برنامه درسی

editexperts edex | چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۳ ب.ظ

پایان نامه علوم تربیتی با محوریت برنامه درسی

پایان نامه علوم تربیتی با موضوع برنامه درسی از اولین روزهای استقرار نظامهای آموزشی تاکنون، تعاریف متعددی برای برنامه درسی از سوی محققین تربیتی و آموزشی ارائه شده است. درپایان نامه علوم تربیتی، "برنامه درسی" به عنوان یکی از مهمترین موضوعات در حوزه تعلیم و تربیت شناخته می شود که بر بسیاری از مسائل دیگر آموزشی از جمله رشد تحصیلی و کیفیت آموزش تاثیر می گذارد. علاوه بر این برنامه درسی می تواند افق دید دانش آموزان یا دانشجویان را نسبت به گرایشهای تحصیلی گسترش داده و آنها را به سمت حوزه علمی یا دانشگاهی خاصی هدایت کند.

                                                                                   

در پایان نامه علوم تربیتی، برنامه درسی از ابعاد گوناگون مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. در این پایان نامه، طرح ریزی و تدوین برنامه درسی، اجرا و ارزشیابی آن به دقت مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهایی در راستای پربار نمودن برنامه درسی ارائه می شود..

بر اساس این پایان نامه، برنامه درسی با توجه به اهداف کوتاه مدت و بلندمدت نظامهای آموزشی تدوین می شود و باید متناسب با بازه زمانی تحصیلی مربوطه و پیشینه تحصیلی دانش آموزان تنظیم گردد.. علاوه بر این، کارایی و اثربخشی نهایی برنامه درسی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در پایان نامه علوم تربیتی به  طور گسترده مورد بررسی قرار می گیرد. یکی دیگر از موضوعات مهم در زمینه برنامه درسی، مطالعات تطبیقی برنامه های است که با توجه به چشم‌اندازهای آموزشی کشورهای مختلف انجام می‌شود.

بر اساس این پایان نامه، در حال حاضر، گرایشی عمومی برای همسان سازی استانداردهای آموزشی (از جمله برنامه های درسی) در سطح جهانی پدید آمده است. به عنوان نمونه، سند آموزشی 2030 یونسکو از جمله برنامه‌هایی است که در این راستا و به منظور تحقق اهداف توسعه پایدار طراحی شده است.

انجام پایان نامه علوم تربیتی

سفارش پایان نامه علوم تربیتی

  • editexperts edex

ویژگی های کلی پروپوزال مورد تایید دانشگاه ها و موسسات آموزشی

editexperts edex | چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۸ ب.ظ

ویژگی های کلی پروپوزال مورد تایید دانشگاه ها و موسسات آموزشی

پیش از آغاز نگارش پروپوزال دانشجویان باید با مسائلی چون انتخاب موضوع و آشنایی با پایگاه های اطلاعاتی, نحوه تدوین عنوان طرح, تدوین بیان مسئله, قلمروهای تحقیق و چگونگی موضوع شناسی جهت تدوین نهای پروپوزال آشنایی اندکی داشته باشند تا بتوانند موضوع خود را به درستی انتخاب نموده و در تدوین محتوایپروپوزال خود با مشکل مواجه نشوند.

 

             

 

اصول اولیه و یکسان نگارش پروپوزال

  • تدوین پروپوزال با کیفیت و قابلیت تایید محتوا و بار علمی در گروه آموزشی مربوطه
  • استفاده از منابع جدید و مقالات روز دنیا در تهیه و تدوین محتوا و متن پروپوزال
  • فرمت گذاری دقیق و صحیح پروچوزال مطابق با فرم پروپوزال دانشگاه مربوطه

این سه مورد جز مواردی هستند که در تمامی پروپوزال ها و برای تمامی دانشگاه ها, بسته به ضوابط و قوانین دانشگاه, باید از طرف دانشجو رعایت شوند.

در پایان نامه آموزش اصول علمی انجام پژوهش و ارائه آن در یک قالب و ساختار مدون و نیز روند صحیح و منطقی نگارش پروپوزال و انجام پایان نامه از جمله اهدافی است که انتظار می رود دانشجویان پس از تحصیلات تکمیلی خود به خوبی قادر به انجام و اجرای آن باشند. به وجود آمدن مشکل در تهیه و تدوین پروپوزال و به چالش  کشیده شدن دانشجویان در آن مقطع زمانی قطعاً برای آنها بسیار سازنده و آموزنده خواهد بود چرا که با چگونگی مواجه با مسائل و مشکلات و رفع آن عملاً آشنا می شوند.

درست است که تهیه و تدویت پروپوزال در حقیقت در یک بازه زمانی کوتاه اتفاق می افتد اما لازم است به این مسئله دقت داشته باشید که پروپوزال در واقع پیشنهاد اولیه و اساسی یک پروژه بوده و به منزله نقشه های محاسباتی ساختمان است, چنانچه با دقت و با محاسبا دقیق طراحی شده باشد پژوهشگر در انجام مراحل بعدی و اجرای پایان نامه خود با مشکل اساسی مواجه نخواهد شد.

انجام پروپوزال

سفارش پروپوزال

  • editexperts edex

پروپوزال و اهمیت دقت در نگارش آن

editexperts edex | چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۲ ب.ظ

پروپوزال و اهمیت دقت در نگارش آن

پروپوزال طرح اولیه و پیشنهادی تحقیق است و مهم ترین و اصلی ترین بخش هر کار تحقیقی و پژوهشی به حساب می آید. طرح تحقیق در واقع شبیه طرح اولیه و پیشنهادی یک ساختمان است که ارکان اصلی آن طراحی و محاسبه شده و به صورت نقشه و ماکت ساختمان درآمده است, چنانچه یک مهندس خبره به طرح اولیه نگاهی بیاندازد  قادر به تجسم ساختمان حاصل از این نقشه  می باشد. پس لازم است در که نوشتن پروپوزال به عنوان طرح اولیه پایان نامه نهایت دقت و وسواس را به خرج دهید تا در ادامه و مراحل اجرای پایان نامه به مشکلات اساسی و بنیادی برخورد نکنید. پروپوزال نقشه یا قطب نمای انجام تحقیق محسوب می شود و راهنمایپژوهشگر برای عملیاتی کردن و اجرای پروژه است.

 

                                   

چنانچه پژوهشگری پروپوزال خود را درست و با دقت تهیه کرده باشد و تمامی ارکان و اجزا  پروپوزال به ویژه طرح مسئله, اهمیت و ارزش پروژه, تاریخچه مطالعات, اهداف, سوالات, فرضیه ها و روش و مراحل انجام پروژه را به طور دقیق و کامل تهیه کرده باشد, در انجام پژوهش با مشکلاتی از جمله سردرگمی و ابهام روبه رو نخواهد شد. به طوری که برخی معتقدند تهیه پروپوزال با نهایت دقت وریزبینی بیش از 50 درصد رساله شما را به پیش خواهد برد.

نحوه کلی نگارش  پروپوزال شامل مواردی است که باید به آنها دقت شود و عبارتند از :

  • معرفی موضوعی که برای پایان نامه خود برگزیده اید در قالب یک چکیده کوتاه و مفهومی
  • توضیح اهمیت موضوع
  • اشاره به پژوهش هایی که در گذشته انجام شده و معرفی تفاوت های زمینه کاری شما با موضوعات قلبی
  • اشاره به نتایجی که فکر می کنید از انجام پژوهش به آنها خواهید رسید
  • معرفی روش یا روش هایی که در عملیاتی کردن پروژه از آنها بهره خواهید جست
  • و در پایان انتخابی نام درخور, گویا, مناسب و کوتاه برای پایان نامه

سفارش پروپوزال

انجام پروپوزال

  • editexperts edex

پایان نامه مدیریت با موضوع مدیریت کیفیت جامع

editexperts edex | يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۴ ق.ظ

پایان نامه مدیریت با موضوع مدیریت کیفیت جامع

پایان نامه مدیریت کیفیت جامع (TQM)، یک رویکرد مدیریتی است که با هدف به حداقل رساندن خطاها در فرآیند ساخت و تولید، هماهنگ سازی مدیریت زنجیره تامین، ارتقای تجربه مشتری و به طور کلی ارتقای سطح عملکرد کیفی اجرا می‌شود. بر اساس پایان نامه مدیریت ، این رویکرد مدیریتی در پی آن است که تمامی عوامل دخیل در فرآیند کار را نسبت به کیفیت نهایی محصول یا خدمت ارائه شده، "پاسخگو" سازد.

 

                                           

در این پایان نامه گفته می شود که رویکرد یا رهیافت مدیریت کیفیت جامع، دارای تشابهاتی با فرآیند بهینه‌سازی شش سیگما است، اما تفاوتهای بارزی با آن دارد. با وجودی که اکنون بیش از 500 سال از زمان پایه گذاری مبانی اولیه مدیریت کیفیت جامع می‌ گذرد، این رویکرد کماکان به عنوان یکی از محبوبترین راهکارهای مدیریتی در سطح گسترده به کار برده می‌شود.

به طور خلاصه در این پایان نامه می ‌خوانیم که مدیریت کیفیت جامع، یک رویکرد سازمان یافته مدیریت سازمانی است که از طریق بهینه‌سازی فرآیندها و روشهای داخلی، سعی در بهبود خروجیهای سازمان (محصولات و خدمات) دارد. بر اساس این پایان نامه، مدیریت کیفیت جامع به عنوان یک فرآیند مشتری‌محور شناخته می ‌شود که تاکید خاصی بر استفاده از تصمیم‌گیری مبتنی بر حقایق توسط معیارهای عملکرد دارد. در پایان نامه مدیریت  با موضوع مدیریت کیفیت جامع، ارتباطات  درون‌سازمانی گسترده به منظور حفظ مشارکت فراگیر و ارتقای روحیه کارکنان ترغیب می شود.

با وجودی که این رویکرد مدیریتی در ابتدا برای بخش تولید معرفی شده بود، اما به سرعت در بسیاری از حوزه های دیگر صنعت و کسب و کار نیز به کار برده شد. همچنین در پایان نامه مدیریت  با موضوع مدیریت کیفیت جامع، این رویکرد مدیریتی به منظور ارزیابی عملکرد سازمانها و نهادهای مختلف دولتی و غیر دولتی مورد  استفاده قرار می گیرد.

 

انجام پایان نامه مدیریت

سفارش پایان نامه مدیریت

مقاله isi

  • editexperts edex

اصول پروپوزال نویسی

editexperts edex | يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲ ق.ظ

اصول پروپوزال نویسی

دانشجو باید با اصول پروپوزال نویسی و روش تحقیق آشنایی کامل داشته باشد تا قابلیت دفاع از پایان نامه خود را بیابد. توجه و اهتمام به امر پژوهش و تحقیق یکی  از مهم ترین و اساسی ترین امور در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی محسوب می شود و در این راستا ایجاد زمینه های مساعد و تشویق و ترغیب دانشجویان مستعد و ایجاد روند صحیح نوشتن پروپوزال, انجام پروژه تحقیقاتی پایان نامه و دفاع از آن یکی از موثرترین گام هاست.

هدف کلی و اولیه از نوشتن پروپوزال بیان مسئله و چرایی پرداختن به آن و اشاره به روش های حل مسئله است.  هر پروپوزال, یک طرح اولیه برای برآورده ساختن یک نیاز پیشنهاد می دهد و باید خوانندگان را که عموماً اساتید گروه پژوهشی دانشکده مزبور هستند را ترغیب به تایید طرح نماید.

 

                                   

 

کیفیت پروپوزال پژوهشی شما نه تنها به کیفیت پروژه تحقیقاتی شما بستگی دارد بلکه به کیفیت نگارشی پروپوزال نیز بستگی دارد. در عین حال یک پروپوزال نمی  تواند قوی بوده و حرفی برای گفتن داشته باشد مگر اینکه محتوی علمی آن قوی باشد. مفهوم قوی بودن محتوای علمی مستلزم اعتبار علمی ذاتی کار می باشد و همچنین دلالت بر به کار گیری تکنیک های منطبق بر آخرین پیشرفت های علمی دارد.

مهم ترین و عمده ترین بخش پروپوزال, چکیده و اهداف اختصاصی پروژه هستند. تیم بازبینی و صدور رای روی پروپوزال عموماً سبک بازبینی خاص خود را دارند و به بخش چکیده و به خصوص اهداف اختصاصی اهمیت ویژه ای می دهند. در واقع یک پروپوزال خوب قادر است با تمام افرادی که آن را داوری می کنند ارتباط برقرار کند, نه فقط افرادی که در رشته مرتبط با پروپوزال تخصص دارند.    

انجام پروپوزال

سفارش پروپوزال

مقاله ISI

  • editexperts edex

توضیحات پایان نامه حقوق

editexperts edex | پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰ ب.ظ

توضیحات پایان نامه حقوق

در پایان نامه حقوق  می خوانیم که رشته حقوق یکی از پرطرفدارترین رشته ها در میان دانشجویان محسوب می شود. این رشته دارای چندین گرایش متفاوت می باشد و در همه روابط زندگی امروزی آثاری از روابط حقوقی دیده می شود.

                                           

گرایش های رشته حقوق

  • حقوق عمومی
  • حقوق خصوصی
  • حقوق جزا و جرم شناسی
  • حقوق بین الملل
  • حقوق بشر
  • حقوق تجارت بین الملل
  • حقوق مالی- اقتصادی

انتخاب موضوع پایان نامه حقوق نخستین گام در نگارش پایان نامه محسوب می شود. بهتر آن است که موضوع پایان نامه حقوق در ارتباط با موضوعات روز دنیا و یا مسائل و مشکلات موجود در زمینه های موضوعی خاص باشد. عده ای از اساتید هم دانشجویان خود را ملزم به فعالیت در مسیر پژوهشی خودشان می کنند که صد البته این روش بسیار به نفع دانشجویان است چرا که از ابتدا فیلد کاری و مسیر انجام پروژه برایشان کاملاً واضح و روشن است و در راستای انتخاب مسیر اصلی دغدغه و نگرانی نخواهند داشت. در انتخاب موضوع لازم است که ویژگی هایی را لحاظ نمود تا هم پژوهشگر از بیراهه به دور شود و هم موضوع قابل بررسی و منتج به نتایج واقعی و قابل پذیرش باشد. از جمله این ویژگی ها می توان به علمی بودن, مورد علاقه پژوهشگر بودن, داشتن دانش کافی در آن زمینه اشاره نمود. جهت انتخاب موضوعی با این فاکتورها داشتن دانش بالا و آشنایی با موضوعات و منابع مرتبط ازاهمیت بالایی برخوردار است.  به طور کلی انتخاب یک موضوع جذاب, مناسب و جدید نیاز به دانش و تجربه بالایی دارد. 

پایان نامه حقوق

سفارش پایان نامه حقوق 

انجام پایان نامه حقوق

  • editexperts edex

نگارش پایان نامه و پروپوزال

editexperts edex | پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۳ ق.ظ

نگارش پایان نامه و پروپوزال

پایان نامه به عنوان بخشی از فعالیت های لازم برای دریافت درجه در رشته و مقطع تحصیلی مربوطه است و باید به صورت منطقی و اصولی و علمی نوشته شود. از آنجا که نگارش پایان نامه اولین تجربه رسمی دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام یک پژوهش علمی است لازم است که تمامی مراحل انتخاب موضوع, نوشتنپروپوزال و اجرای پایان نامه تحت نظر اساتید راهنما و مشاور انجام بگیرد.

 پروپوزال  در لغت به معنی پیشنهاد است و در واقع می توان با آن ماکت و اسکلتی از کار اصلی را ارئه داد. همچنین برای تصویب یک طرح پژوهشی و تامین اعتبار آن, لازم است تا پژوهشگر قصد پژوهشی خود را در پیشنهاد  پروپوزال  به اطلاع افراد ذیربط و کسانی که اعتبار مالی طرح را تامین می کنند برساند.

 

                                              

 

هر تحقیق علمی و پایان نامه ای با طرح سوال یا مساله ای آغاز می شود که پایان نامه برای پاسخگویی به آن انجام می گیرد. مساله و موضوع پایان نامه عبارت است از شرایطی که وجود دارد و در ذهن پژوهشگر ایجادسوال می کند و پژوهشگر را برمی انگیزد که در آن کند و کاو کند.

برای نوشتن پایان نامه درحالت کلی باید از انتخاب موضوع برای آن شروع کرد و طوری روند کار را به پیش برد که همه کارها زیر نظر استاد راهنما انجام شود. نوشتنپروپوزال خوب برای پایان نامه هم می تواند یکی از مراحل مهم و تعیین کننده باشد. اینکه پروپوزال تا چه اندازه می تواند دانشجویان را به سمت انجام پایان نامه ای موفق سوق دهد. در حالت کلی نقش  پروپوزال  بسیار پررنگ می باشد و در روندکلی پایان نامه بسیار اثرگذار است. 

انجام پایان نامه

سفارش پایان نامه

مقاله isi

  • editexperts edex

پایان نامه حقوق با موضوع قرار تامین

editexperts edex | پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۶ ق.ظ

پایان نامه حقوق با موضوع قرار تامین

بر اساس پایان نامه حقوق ، وقوع جرم در یک جامعه، موجب برهم زدن نظم عمومی آن جامعه و به عبارت دیگر، باعث ورود صدمه بر پیکر اجتماع می گردد. بر این اساس، به لحاظ تضرری که جامعه از وقوع جرم احساس می کند، خود را محق در طرح شکایت بر علیه فرد مجرم می داند.

درپایان نامه حقوق  می‌خوانیم ممکن است جریان رسیدگی در محاکم جزایی و صدور حکم به مجازات مجرم و جبران خسارت وارد بر بزه دیده، به طول انجامیده و موجب  شود که زیان دیده به هر دلیلی از جمله، اخفاء، انتقال، تضییع یا نابودی اموال متهم نتواند ضررهای وارد بر خود را از محل اموال متهم جبران نماید و موجبات تشدید تضرر وی فراهم آید. از این رو بر اساس این پایان نامه، قانونگذار کیفری، تدبیر ارزنده ای را پیش بینی نموده که به موجب آن، متضررین از اعمال جنایی، می توانند از مراجع کیفری تقاضای صدور قرار تامین خواسته نمایند. به بیان دیگر، ضررهای وارد بر خود را در امنیت قرار دهند.

 

                                                                   

 

درپایان نامه حقوق  می خوانیم که قانون جدید آیین دادرسی کیفری مصوب 1392 برای نخستین بار از تاثیر قرار تامین ضرر و زیان ناشی از جرم و توقیف مال در قرار تامین کیفری نام برده شده است. فرض قانون در ماده 107 قانون جدید ناظر بر تعیین تکلیف میزان ریالی قرار تامین کیفری است که مسبوق به صدور قرار تامین ضرر و زیان (تامین خواسته) و اجرای آن است. اما در مواردی که قرار تامین کیفری مقدم بر قرار تامین خواسته صادر شود و درصد اثرگذاری تامین کیفری بر تامین مدنی و یا اجرای آن و یا اثر قهقرایی قرار تامین خواسته بر میزان ریالی تامین کیفری، قانون دچار سکوت است.


انجام پایان نامه حقوق

سفارش پایان نامه حقوق

مقاله isi

 

  • editexperts edex

پایان نامه حسابداری با محوریت بورس اوراق بهادار تهران

editexperts edex | چهارشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۰ ق.ظ

پایان نامه حسابداری با محوریت بورس اوراق بهادار تهران

در پایان نامه حسابداری می‌خوانیم که بورس اوراق بهادار تهران با اهداف متعدد و چندجانبه ای از جمله ایفای نقش به عنوان نهاد محرک فعالیتهای اقتصادی و بازاری  وسیع، متنوع و ارزش‌‌آفرین برای ذینفعان و سهامداران تشکیل شده است. بدون تردید، بورس اوراق بهادار تهران یکی از موضوعاتی بوده که بیشترین تحقیقات در حوزه حسابداری در سالهای اخیر پیرامون آن و شرکتها و صنایع فعال در آن انجام شده است. 

بر اساس این پایان نامه، در حال حاضر بورس اوراق بهادار تهران از اهمیت اساسی و محوری در بسیاری از تصمیم‌گیریها و سیاست‌گذاریهای پولی و اقتصادی برخوردار است و می‌تواند به طور مستقیم و غیر مستقیم بر رونق یا رکود اقتصادی در بازارهای مختلف تاثیر بگذارد.

 

                                 

در سالهای اخیر تحقیقات متعددی در پایان نامه حسابداری با محوریت بورس اوراق بهادار تهران انجام شده و موضوعات متنوعی در این زمینه مورد بررسی قرار گرفته  است. از جمله مهمترین موضوعات در این تحقیقات می توان به بررسی همبستگی متغیرهای اقتصادی با عملکرد مالی و شاخصهای دیگر اقتصادی شرکتهای فعال در بورس اوراق بهادار تهران اشاره کرد. همچنین صنایع فعال در بورس اوراق بهادار تهران در بسیاری از تحقیقات در پایان نامه مورد بررسی قرار گرفته اند و روابط معناداری  میان متغیرهای اقتصادی و وضعیت صنایع فعال در بورس اوراق بهادار تهران کشف شده است.

یکی دیگر از مسائلی که بیشترین حجم تحقیقات در پایان نامه حسابداری با موضوع بورس اوراق بهادار تهران را به خود اختصاص داده است، بررسی ارتباط متقابل  معیارهای مختلف اقتصادی مربوط به سهام از جمله ریسک نقد شوندگی و بازده سهام با شاخصهای بیرونی و درونی اقتصادی عملکرد شرکتها از جمله ساختار مالی، سودآوری و گزارش حسابرسی و همچنین متغیرهای کلان اقتصادی در پایان نامه بوده است.

انجام پایان نامه حسابداری

سفارش پایان نامه حسابداری

  • editexperts edex