پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و .. در سراسر ایران

پیوندها

۳۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

پایان نامه مدیریت آموزشی

editexperts edex | سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۲۰ ب.ظ

مدیریت آموزشی به معنی عام، برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، هدایت، هماهنگی و نظارت و ارزشیابی فرایند آموزش تعریف شده است. اما مدیریت به معنی خاص، به صورت‌های زیر تعریف می‌شود:
•        مدیریت آموزشی، راهنمایی، مددکاری و ایجاد محیط مناسب برای فعالیت آموزشی است.
•        مدیریت آموزشی، فراگردی اجتماعی است که مستلزم ایجاد، نگهداشتن، برانگیختن، کنترل کردن و وحدت بخشیدن نیروهای انسانی و مادی می‌باشد که به‌طور رسمی و غیررسمی در درون یک نظام واحد شکل و سازمان می‌یابند، تا هدف‌ها و مقاصد آموزشی را تحقق بخشند.
•        مدیریت آموزشی، فرایند هماهنگ کردن استعدادهای آدمی و بهره‌گیری از شرایط محیطی برای اهداف آموزشی است.
 با توجه به آنچه گفته شد، مدیریت آموزشی غالبا به معنی خاص، مورد نظر است. یعنی مدیریت آن بخشی از فعالیت‌های سازمان‌های آموزشی است که مستقیما با امر آموزش و پرورش و یادگیری مرتبط است. از جمله، فعالیت‌های مربوط به برنامه‌های آموزشی، مواد و محتوای دروس، روش‌ها و وسایل آموزشی، مشاوره و راهنمایی تحصیلی، اقدامات آموزشی مکمل، امور معلمان و دانش‌آموزان.

پایان نامه مدیریت آموزشی

  • editexperts edex

پایان نامه کارآفرینی

editexperts edex | دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶ ب.ظ

کارآفرینی فرآیند یا مفهومی است که در طی آن فرد کارآفرین با ایده‌های نو، خلاق و شناسایی فرصت‌های جدید با بسیج منابع، به ایجاد کسب و شرکت‌های نو، سازمان‌های جدید و نوآور رشد یابنده مبادرت می‌ورزد. این امر توام با پذیرش خطرات است ولی اغلب منجر به معرفی محصول یا ارئه خدمات به جامعه می‌شود. انگیزه‌های مختلفی در کارآفرین شدن مؤثر است که از جمله آن‌ها نیاز به موفقیت، نیاز به کسب درآمد و ثروت، نیاز به داشتن شهرت، و مهمتر از همه نیازمندی به احساس مفید بودن و استقلال طلبی را می‌توان نام برد.

پایان نامه کارآفرینی

  • editexperts edex

پایان نامه بورس و سهام

editexperts edex | يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۰ ق.ظ

برپایه طبقه‌بندی بازار مالی با نگرش به سررسید دارایی‌ها، بازار سرمایه به بازار دادوستد ابزارهای مالی با سررسید بیشتر از یک سال و دارایی‌های بدون سررسید اطلاق می‌شود. این بخش از بازار مالی نقش مهمتری در گردآوری منابع پس‌اندازی و تأمین نیازهای سرمایه‌گذاری واحدهای تولیدی دارد. بازار سرمایه نسبت به بازار پول بسیار گسترده‌تر است و از تنوع ابزاری بیشتری برخوردار است.

پایان نامه بورس و سهام

  • editexperts edex

پایان نامه بازرگانی داخلی

editexperts edex | شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۱۱ ق.ظ

بازرگانی، به داد و ستد کالا یا خدمت دارای ارزش میان شخص حقیقی یا شخص حقوقی گفته می‌شود. به طور کلی هرگونه عملی (قابل سنجش و اندازه گیری مادی) را که اشخاص در مقابل کالا یا خدمتی، کالا یا خدمتی را واگذار نموده و هر دو طرف به هنگام این عمل راضی باشند بازرگانی گفته می‌شود. بازرگانی به دو قسمت بازرگانی داخلی و بازرگانی خارجی تقسیم می‌شود. در عرف معمول به تبادل کالاها یا خدمات بازرگانی اطلاق می‌شود و برای بهتر معامله کردن در زمان لازم ومحدود نیاز به اطلاعات و مدیریت کردن اطلاعات جهت رسیدن به هدف است. بازرگانی سازوکاری است که هستهٔ سرمایه‌داری را تشکیل می‌دهد.

پایان نامه بازرگانی داخلی

  • editexperts edex

پایان نامه بازاریابی بانکی

editexperts edex | چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۵۸ ق.ظ

در تعاریف سنتی، بازاریابی بانکی فرآیندی جهت پیدا کردن مشتری برای محصولات و خدماتی بود که بانک براساس سلیقه و دیدگاه‌های خود تولید و به بازار ارائه می‌کرد. امروزه بازاریابی بانکی با تأکید و توجه ویژه به نیازها و خواسته‌های مشتری تلاش می‌کند محصولات و خدمت مورد نیاز مشتری تهیه و به بهترین شکل مورد نظر به او معرفی و ارائه گردد. در تعریفی خلاصه می‌توان گفت، بازاریابی بانکی عبارتست از شناسائی مشتریان، رقبا و کل بازار بانکی، شناساندن محصولات و خدمات به مشتریان بانکی، ترغیب مشتریان به استفاده از محصولات و خدمات بانکی و کسب رضایت مشتریان و سازمان.

پایان نامه بازاریابی بانکی

  • editexperts edex

پایان نامه حسابداری مالیاتی

editexperts edex | سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۵ ق.ظ

امروزه حسابداری آنقدر دچار تغییر و تحول گشته که بخش دولتی را از بخش خصوصی و کلان را از خرد جدا نموده است. زمانی که مالیات در قوانین کشورها شکل جدی و کاربردی پیدا کرد و شرکت‌ها و کارمندان مجبور به پرداخت مالیات شدند، دولت برای محاسبات فنی- مالی خود ناچار به تربیت افرادی شد که بتوانند این مهم را به پایان برسانند. رشته حسابداری با گرایش‌ مالیاتی یکی از رشته‌های آموزش عالی است که هدف آن آموزش و تربیت کارشناسان مالی محاسباتی و مالیاتی در نظام مالی دولتی، سطوح مختلف سازمان هزینه و خزانه داری کل و همچنین سازمان تشخیص مالیات می‌باشد. 

هدف از تاسیس رشته حسابداری مالیاتی و تربیت متخصصین این رشته در مقطع کارشناسی تامین نیروی انسانی متخصص مالی، محاسباتی و مالیاتی وزارت اقتصادی و دارایی و سایر دستگاههای اجرایی از رده‌های شغلی حسابدار، حسابرس، کارشناس مالی و ذیحساب گرفته تا ممیز، کارشناس مالیاتی، حسابرس مالیاتی و سایر مشاغل صف و ستاد در حوزه فنی،  مالی و اداری است. 
برخی از سرفصل‌های حسابداری مالیاتی
1.    تحلیل قوانین و مقررات مالیاتی
2.    حسابرسی
3.    مالیه عمومی و خط مشی مالی دولت ها
4.    مباحث جاری در قوانین مالیاتی
5.    کلیات قوانین و مقررات مالی دولتی
6.    مبانی مالیات

حسابدار یا مشاور مالیاتی


حسابدار یا مشاور مالیاتی کسی است که علاوه بر اشراف به امور حسابداری عادی، به مجموعه قوانین مالیاتی، خاصه قانون مالیاتهای مستقیم موارد (مالیات بر درآمد، معافیت‌ها، هزینه‌های قابل قبول و استهلاک، قرائن و ضرایب مالیاتی، تشویقات و جرائم مالیاتی، وظایف اشخاص ثالث، آیین نامه تحریر دفاتر، بخشنامه‌ها و آراء مهم مالیاتی) و همچنین قانون مالیات برارزش افزوده و استانداردهای حسابداری آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند به موقع و موثر به تکالیف مودیان بپردازد، مانع از بروز جرائم متعدد و سنگین مالیاتی شود و احیانا با بهره مندی از بخشودگی های مالیاتی، به مجموعه کاری خود سود برساند.

پایان نامه حسابداری مالیاتی

  • editexperts edex

پایان نامه حسابداری صنعتی

editexperts edex | دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۷ ق.ظ

رشته حسابداری صنعتی زیر گروهی از رشته حسابداری است که بیشتر به جمع‌آوری اطلاعات مربوط به عوامل هزینه و محاسبه بهای تمام شده کالا‌ها و خدمات پرداخته و با تجزیه و تحلیل گزارش‌ها و بررسی راه‌های تولید، به جستجوی روش‌های کاهش بهای تمام شده کالا‌ها و خدمات می‌پردازد.

پایان نامه حسابداری صنعتی

  • editexperts edex

پایان نامه بانکداری الکترونیک

editexperts edex | يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۱ ب.ظ

بانکداری الکترونیک


برای بانکداری الکترونیک تعاریف مختلفی ارائه شده که در ذیل به چند مورد به صورت مختصر اشاره می‌شود. 
الف: بانکداری الکترونیک عبارت است از ارائه خدمات بانکی از طریق یک شبکه بانکی رایانه‌ای عمومی قابل دسترس که از امنیت بالایی برخوردار است.
ب: نوعی خاص از بانکداری که برای ارائه سرویس، بیشتر از یک محیط الکترونیکی استفاده می‌کند که این سرویس شامل تمامی خدمات بانکی، اعم از دریافت و پرداخت، انتقال وجه، تائید امضا و ... می‌گردد.
پ: بانکداری الکترونیک شیوه‌ای از بانکداری است که در آن مشتری بدون حضور فیزیکی در بانک و با استفاده از واسطه‌های ایمن، بتواند از خدمات بانکی برخوردار شود؛ به عبارتی استفاده از تکنولوژی پیشرفته شبکه‌ها و مخابرات جهت انتقال منابع (پول) در سیستم بانکداری. این نوع از بانکداری به مشتری امکان می‌دهد سطح گسترده‌ای از نقل و انتقال وجوه و اطلاعات را به شیوه‌ای الکترونیکی و از طریق وب‌سایت بانک عامل انجام دهد.

پایان نامه بانکداری الکترونیک

  • editexperts edex

پایان نامه حسابداری عمومی

editexperts edex | يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۰ ب.ظ

حسابداری دولتی نظامی ‌است که اطلاعات مالی مربوط به فعالیت‌های وزارتخانه‌ها و موسسات دولتی را به منظور تصمیم‌گیری صحیح مالی و کنترل برنامه‌های مصوب بودجه سالانه و منابع مالی مورد استفاده دولت جمع آوری، طبقه بندی، تلخیص و گزارش می‌نماید. در تعریف بالا تاکید بر برنامه‌های مصوب سالانه و منابع مالی دولت شده است زیرا کنترل بودجه و منابع مالی دولت از اصول بنیادین حسابداری دولتی است. در حسابداری دولتی، مراحل حسابداری برای کنترل برنامه مصوب سالانه و نیز جلوگیری از تداخل منابع مالی مورد استفاده، به کار گرفته می‌شود؛ پس کنترل بودجه از اصول بنیادی حسابداری دولتی است.

انجام پایان نامه حسابداری عمومی

  • editexperts edex

پایان نامه بازاریابی اینترنتی

editexperts edex | دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۵۴ ب.ظ

بازاریابی اینترنتی نوعی از تبلیغات است که بدلیل ارزان بودن ماندگاری زیاد و فراگیر بودن آن همزمان با رشد ابزارهای اطلاع رسانی و روابط عمومی جایگاه خاصی را در بین تبلیغاتچی‌ها باز کرده است. شبانه‌روزی و بی وقفه بودن آن و قابلیت ایجاد تغییرات بصورت به روز باعث شده این نوع تبلیغات به خصوص زمانی که شرکت‌ها از لحاظ منابع مالی با مشکلات مواجه هستند کاملاً پُر رنگ‌تر می‌شود.

پایان نامه بازاریابی اینترنتی

 

  • editexperts edex