پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و .. در سراسر ایران

پیوندها

۲ مطلب در اسفند ۱۳۹۶ ثبت شده است

بازاریابی و اهمیت آن در نگارش پایان نامه ارشد

editexperts edex | شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۰۶ ب.ظ

امروزه اهمیت بحث بازاریابی و تحقیق در مورد متغیرهای موثر بر آن در پایان نامهارشد بر کسی پوشیده نیست. اینکه چگونه از بازاریابی برای دستیابی به فروش بیشتر محصولات به مصرف کنندگان استفاده می شود و چرا برای کسب و کار مهم است، از جمله مسائلی است که در تحقیقات پایان نامه ارشد به آنها  پرداخته می شود.

در این متن به بررسی مفهوم بازاریابی و کار برد آن درپایان نامه ارشد می پردازیم.

بازاریابی و اهمیت آن در نگارش پایان نامه ارشد

ارائه مفهوم بازاریابی در پایان نامه ارشد

چگونه می توان مفهوم بازاریابی را در پایان نامه توضیح داد؟ بسیاری از افراد بازاریابی را مترادف با فروش می دانند، در حالی که بازاریابی تنها منحصر به فروش شخصی یا حتی تبلیغات نیست. بازاریابی شامل تمام فعالیت ها از جمله روابط عمومی، ارتقاء فروش، تبلیغات، رسانه های اجتماعی، قیمت گذاری، توزیع و بسیاری از عوامل دیگر است.

در سال های اخیر شرکت ها بودجه بازاریابی خود را به طور چشمگیری افزایش داده اند. عملکرد موثر در بازاریابی ارتباطات، ارائه و ایجاد ارزش برای مصرف کنندگان است. علاوه بر این، شرکت ها باید کارکنان، ذینفعان و جامعه بازار هدف خود را مورد توجه قرار دهند. موفق ترین شرکت ها در سراسر دنیا بر بازاریابی مشتری مدار تاکید می کنند. آنها میزان زیادی زمان، پول و منابع را صرف بررسی زندگی روزمره مشتریان خود و تولید محصولات برای ارضای نیاز آنان می کنند.

تحلیل عناصر موثر بر بازاریابی در پایان نامه

بازاریابی شامل چهار عنصر اساسی است: محصول، محل، ارتقاء و قیمت. عناصر بازاریابی باید در یک طرح استراتژیک انعطاف پذیر برای شناسایی بازار هدف مصرف کنندگان استفاده شوند.

  • محصول: می تواند یک کالای فیزیکی یا خدمات باشد.
  • محل: جایی است که محصول خریداری شده است.
  • قیمت: مقدار هزینه ای است که مصرف کننده برای محصول پرداخت می کند.
  • ارتقا: شامل ابزارهای ارتباطی است که به طور موثری برای ارسال پیام شرکت استفاده می شود.

تعریف اصطلاح بازاریابی در پایان نامه

بازاریابی یک فلسفه است که تمرکز اصلی آن بر جلب رضایت مشتری است. بازاریابی، به فعالیت، مجموعه ای از موسسات و فرآیندهای تولید، ارتباط، تحویل و تبادل پیشنهادات گفته می شود که برای مشتریان، شرکا و جامعه در کل ارزشمند است. همچنین شامل همه فعالیت هایی است که به طور موثر به کسب و کار در بازار هدف کمک می کند.

  • editexperts edex

آشنایی با رفتار سازمانی در پایان نامه ارشد

editexperts edex | شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۰۳ ب.ظ

رفتار سازمانی یکی از مباحثی است که در تحقیقات پایان نامه ارشد مورد تحلیل و پژوهش  قرار می گیرد. در واقع می توان گفت رفتار سازمانی مطالعه عملکرد فردی و فعالیت در یک سازمان است. چشم اندازهای داخلی و خارجی، دو نظریه از نحوه رفتار سازمانی توسط شرکت ها می باشد.

در این متن به بررسی مفهوم رفتار سازمانی و تحلیل روابط آن در  پایان نامه ارشد می پردازیم.

مفهوم رفتار سازمانی در  پایان نامه ارشد

  • رفتار سازمانی: چرا مردم در یک محیط سازمانی به روش خاصی رفتار می کنند؟ عوامل موثر بر عملکرد شغلی، تعامل کارکنان، تعهد شغلی، رهبری و سبک های مدیریتی در تحقیق  پایان نامه چیست؟ محققان این موضوع را مورد بررسی قرار داده اند تا راه هایی برای افزایش کارایی سازمانی پیدا کنند.
  • حوزه رفتار سازمانی، مطالعه رفتار انسان در محیط کاری را بررسی می کند و تاثیر آن بر ساختار، عملکرد، ارتباطات، انگیزه، رهبری و غیره را در پایان نامه مورد بررسی قرار می گیرد. دیدگاه های داخلی و خارجی، دو نظریه از نحوه رفتار سازمان ها توسط شرکت ها می باشند.

رشته های اصلی علوم رفتاری که به توسعه رفتار سازمانی کمک کرده اند عبارتند از: روانشناسی، جامعه شناسی، انسان شناسی، مدیریت و پزشکی.

  • تأثیرات رفتار سازمانی: رفتار سازمانی (OB) یک زمینه نسبتا جدیدی از مطالعات  پایان نامهاست که از زمان انقلاب صنعتی بوجود آمد. این دوره در تاریخ ایالات متحده بود که در آن کارخانه ها و اتوماسیون، یک جامعه کاملا جدید بر مبنای تولید نیروی کار و کالاها ایجاد کردند. این دوره تاریخی، نیرویی برای تحقیق بیشتر در زمینه بهره وری، عملکرد و انگیزه کارگران ایجاد نمود.
  • روانشناسی: این حوزه زیر مجموعه ای از روانشناسی است و به نام روانشناسی سازمانی نامیده می شود که بر انگیزه و رفتار کارگران تأثیر گذاشته است.

نظریه های انگیزشی رفتار سازمانی به منظور کمک به شرکت ها برای افزایش بهره وری کارکنان، تعهد شغلی و دستیابی به اهداف سازنده ذاتی فراهم شده است. روانشناسی بخش بزرگی از رفتار سازماندهی شده است، چرا که در آن اثرات درونی و بیرونی بر عملکرد و رفتار کاری افراد تاثیرگذار شناخته شده است و در تحقیقات  پایان نامه مورد استفاده قرار می گیرد.

 

انجام پایان نامه

سفارش پایان نامه

  • editexperts edex