پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و .. در سراسر ایران

پیوندها

۱۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

توصیه های نگارش پایان نامه ارشد

editexperts edex | پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲ ق.ظ

حجم عمده ای از پژوهش های دانشگاهی در قالب پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکترا انجام می شوند و بسیاری از مقالات علمی مستخرج از همین پایان نامه ها ورساله ها هستند. از این رو، پایان نامه ها نقش مهمی در تولید دانش جدید دارند. به بیان دیگر، پایان نامه نه تنها تمرین پژوهش برای دانشجویان است، خود یکی از روش های تولید دانش جدید محسوب می شود. به همین دلیل در انجام پایان نامه و شکل دادن درست متن و محتوای پایان نامه باید بسیار دقت کرد.

 

 

  • editexperts edex

آموزش مقاله نویسی آکادمیک

editexperts edex | پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱ ق.ظ

داشتن مقاله یک امتیاز برای هر محقق و دانشجویی می باشد. افراد زیادی از محققان در کشور سالانه در پروژه های مختلف علمی و تحقیقاتی شرکت می کنند که در آخر، دست آورد آن را می توانند به شکل مقاله ارائه دهند مقاله نقش موثری در دست یابی به شغل های عالی و ایده آل و همچنین افزایش رتبه علمی دارد بسیاری از مقالاتISI در ژورنال های معتبر دنیا راه ورود به دانشگاه های معتبر جهان است و به نوعی سنجش رنج علمی شما بخصوص در مقطع دکترا، تعداد و کیفیت مقالات شما می باشد.

 

 

ب

  • editexperts edex

بلک لیست وزارت علوم چیست

editexperts edex | پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱ ق.ظ

سنجش و عیار یک مقاله در مجلات مختلف متفاوت است و بعضی مجلات ماه های طولانی شما را در انتظار قرار داده تا مقاله شما را بررسی کنند و بعضی دیگر در بازه زمانی کوتاه تری به شما پاسخ می دهند و بیشتر دانشجویان دکترای کشورمان به محض اتمام پروژه تحقیقاتی یا همان رساله خود بدنبال مجلاتی می باشند که در بازه زمانی کوتاهی به آنها پذیرش بدهند. در صورتی که باید مسائل دیگر از جمله اعتبار آن مجله سنجیده شود و اینکه آیا این مجله دارای نمایه و اندیکس ISI می باشد یا خیر ؟ رتبه بندی یا همان ایمپکت فکتوری مجله در چه سطحی می باشد؟ در چه بازه زمانی به مقاله شما رسیدگی خواهدشد؟ و مهم ترین سوال و قسمت برای دانشجویان دکتری کشورمان بررسی اعتبار مجله و اینکه آیا در بلک لیست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد یا خیر.

 

 

  • editexperts edex

پایان نامه دکترا به سختی ماراتون؟!

editexperts edex | پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۵۰ ق.ظ

دکتری آخرین مرحله تحصیلی است که کمتر افرادی توان علمی و عملی ورود به آن دارد. در این مقطع از رشته تحصیلی شما اطلاعات زیادی از موضوعات علمی مربوط به رشته خود دارید حتی پایان نامه نویسی را نیز در دوره کارشناسی ارشد فراگرفته اید. تقریبا در این دوره آموزش تئوری چندانی دیگر ندیده و این مرحله حول انجام یک موضوع تحقیقی منحصر به فرد است. انتخاب بهترین و ناب ترین موضوع در رساله دکتری بسیار پر اهمیت است.

 

 

  • editexperts edex

تمام کردن پایان نامه دکترا

editexperts edex | پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۵۰ ق.ظ

اصول تحقیق علمی یکی از اهداف اصلی آموزشی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا است و اجرای یک پژوهش به شکل مجزا هم بعنوان یک تمرین تحقیقاتی و هم می تواند باعث کسب فنونی باشد که تنها به شکل تئوری آنها را در مدت تحصیل آموخته اید و دراینجا بهترین فرصت برای اجرای عملی آن و بدست آوردن نتایج حاصل ازآنچه که در مدت تحصیل و آموزش خود فراگرفته اید باشد. 

 

 

  • editexperts edex

نحوه نگارش پایان نامه ارشد

editexperts edex | چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷ ب.ظ

پایان نامه کارشناسی ارشد

 

تقریبا سوالی که اکثر دانشجویان کارشناسی ارشد برایشان در پایان نامه نویسی مطرح است این سوالات است، که چگونه باید بنویسیم؟ ازکجا شروع کنیم؟ چگونه جمع بندی کنیم؟... وسوالات متعددی که افرادی که اولین بار با مقوله پایان نامه آشنا می شوند با آن مواجه هستند و نگرانی و وقت زیادی را صرف این موضوع می کنند. در صورتی که باید گفت پاسخ این سوال بسیار ساده است. اولین گام جهت پرسش پاسخ های خود مطالعه است شما می توانید سری به کتابخانه دانشگاه خود بزنید و چند نمونه از پایان نامه های رشته خود را مطالعه کنید این کار کمک بسیار بزرگی به شما می کند تا بر بسیاری از سوالات خود پاسخی یافته و از نگرانی خود کم کنید.

 

 

در کل نحوه انجام پایان نامه کارشناسی ارشد، نیز مانند دیگر گزارش های تحقیقاتی است به این شکل که دارای فصل بندی بوده و هر فصل بندی جزئیات قابل طرح را عنوان می کند.

  • editexperts edex

راهنمای نگارش پایان نامه ارشد

editexperts edex | چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷ ب.ظ

پایان نامه کارشناسی ارشد باید در مسیر درست و با شناخت گام های اصولی و پی در پی  برداشته شود. سه مرحله اصلی و اساسی در انجام یک پایان نامه کارشناسی ارشد وجود دارد که شامل تدوین پیشینه پژوهش، گرد آوری و تحلیل داده ها و نگارش متن اصلی پایان نامه است. رعایت، نظم و ترتیب این سه گام باعث انجام یکپایان نامه با کیفیت و مرغوب خواهد شد و از بسیاری از اشتباهات و اتلاف وقت در مسیر انجام پایان نامه شمارا نجات می دهد.

 

 

در ابتدا باید باید به تدوین پیشینه پژوهش پرداخته شود که شامل1- شناسایی پایگاه های اطلاعاتی و نحوه دسترسی به آنها ،2-تدوین چرایی و چگونگی جست و جو، 3-ارزیابی منابع بازیابی شده، 4- بدست آوردن رویکرد تحلیلی از آورده ها، 5- پیوند میان منابع گردآوری شده ،6- ترسیم رویکرد و روش های تحقیق، 7- انسجام و جامعیت داشتن آنها.

  • editexperts edex

نکات مهم پایان نامه جغرافیا

editexperts edex | يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱ ب.ظ

جغرافیا رشته ای که تعامل بین انسان و محیط را بررسی و مطالعه می کند. این رشته در زمینه های متعدد و متنوعی ای وجود دارد محققان این رشته علاوه بر شناخت محیط های جغرافیایی در رفع نواقص موجود بین ارتباط و تعامل انسان موجود و محیط اطراف می باشند. این رشته با توجه به این که رشته ای است که علاوه برشناخت های متفاوت جغرافیای طبیعی و زیستی بر جغرافیایی انسانی هم  مشرف است و در قسمت آموزش دانشگاه های ایران این رشته به دو زیر رشته اصلی به عنوان جغرافیایی انسانی و جغرافیای طبیعی با گرایش های متفاوت می پردازد.و این نشانه دهنده پویایی و گسترش این رشته می باشد.

 

  • editexperts edex

نکات مهم پایان نامه حقوق

editexperts edex | چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۱۵ ق.ظ

رشته حقوق  از رشته های پرطرفدار و به عنوان اولین انتخاب های  درس علوم انسانی می باشد  این رشته در ابتدا داری گرایش های مختلف نبوده و تنها با 3تا 4 گرایش در ایران تدریس می شد ولی امروزه دارای گرایش های مختلف شده و همسو با دانشگاه های جهان به پیش می رود. این رشته با رابطه زندگی مردم ارتباط معنا داری دارد، کاربرد و فواید این علم را با زندگی بشر نمی توان نادیده گرفت نقطه عطف این رشته برروی عدالت منتهی می گردد. از جمله رشته های دایر در ایران می توان حقوق جزا – جرم شناسی، حقوق بین الملل، حقوق خصوصی – عمومی، حقوق محیط زیست، حقوق مالکیت فکری، حقوق تجارت بین الملل و... را نام برد. بنابراین تنوع دراین رشته باعث ایجاد موضوعات گوناگون شده و تحقیقات گسترده را برای آنها می طلبد.

 

 

  • editexperts edex

نکات مهم پایان نامه عمران

editexperts edex | چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۱۵ ق.ظ

 عمران یکی از رشته های مطرح در مجموعه علوم ریاضی است  پیشرفت روز افزون و چشمگیر در صنعت ساخت ساز و... باعث شده رشته عمران نیز همگام با آن پیش برود. در جامعه و هر محلی که نظاره گرباشید این شاخه علمی را به عنوان یک نیاز اولیه و اساسی درک خواهید کرد. چناچه که حتی فعالیت های کشاورزی و معدنی و صنعتی و... هم به شکل مستقیم و یا غیر مستقیم با این رشته ارتباط دارند و از آن بهره می برند.

 

 

 

  • editexperts edex