پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و .. در سراسر ایران

پیوندها

تمام کردن پایان نامه دکترا

editexperts edex | پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۵۰ ق.ظ

اصول تحقیق علمی یکی از اهداف اصلی آموزشی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا است و اجرای یک پژوهش به شکل مجزا هم بعنوان یک تمرین تحقیقاتی و هم می تواند باعث کسب فنونی باشد که تنها به شکل تئوری آنها را در مدت تحصیل آموخته اید و دراینجا بهترین فرصت برای اجرای عملی آن و بدست آوردن نتایج حاصل ازآنچه که در مدت تحصیل و آموزش خود فراگرفته اید باشد. 

 

 

دکتری، مقطعی از تحصیل می باشد که بیشتر مدت دوران تحصیل آن به پژوهش و تحقیق می گذرد. لزوما تحقیقات صورت گرفته بر اساس یافته های علمی خود محقق و گردآوری اطلاعات جامع پیرامون موضوع تحقیق و جمع بندی و یافتن نتیجه ای با دلایل روشن بر اساس تجزیه و تحلیل داده های بدست آمده از متغیرهای مورد محاسبه است.

باید گفت تحقیقات که در پایان نامه دکتری صورت می گیرد به نوعی با تولید دانش جدید هم همراه است در نظرداشته باشید این تحقیق زمانی حدود دوتا سه سال زمان برده و یک فرد محقق تمام وقت بر روی آن کار، مطالعه و پژوهش نموده است بنابراین نتایج آن می تواند برای استفاده در زمان حال و یا آیندگان مفید واقع گردد البته نباید این موضوع را ازیاد برد که تنهایک فرد نقشی دراین تحقیق نداشته بلکه یک تیم شامل استادان راهنما و مشاورین و دیگر افراد که در طی این مدت به نوعی در کار و پیشبرد کار شما دخیل بودند را شامل می شود. بسیاری از قسمت های موضوع تحقیق شما برگرفته از پژوهش های گذشته است بنابراین اخلاق پژوهشی را باید در پایان نامه نویسی حفظ کرد و از آنها در متن پایان نامه یاد برده و از آنها قدردانی نمود.

پایان نامه نویسی و انجام رساله دکتری اتمام کارهای تحقیقاتی فرد محسوب نمی گردد بلکه انجام موفق، تز دکترا باعث پیشرفت و ارجاع کارهای پژوهشی بزرگتر خواهد بود که درآینده به شما براساس دانش و بررسی های قبلی تحقیقاتی تعلق خواهد گرفت.

پایان نامه دکترا بعد از اینکه به نتیجه نهایی رسید و نظر استادراهنما و مشاور نسبت به نوع نگارش، فصل بندی، محتوا و نتیجه گیری آن مثبت شد نوبت به دفاع می رسد دفاع پایان نامه دکترا نیز همانند دفاعیه ای که در کارشناسی ارشد داشته اید برگزارخواهد شد با این تفاوت که در اینجا یکی از الزامات برای تائیدیه به هیئت داوری داشتن پذیرش مقاله در ژورنال های معتبر مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات می باشد همانطور که می دانید گرفتن پذیرش مقالات در مجلات به راحتی نیست و همینطور زمان بر. بنابراین توصیه می شود کمی قبل از اتمام و در حین انجام پایان نامه خود برای پذیرش مقاله اقدام کنید تا زودتر به نتیجه رسیده و گواهی مربوطه را کسب کنید تا جهت دفاع از رساله دکترای خود دچار مشکل نشوید.


منبع: تمام کردن پایان نامه دکترا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی