پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و .. در سراسر ایران

پیوندها

پایان نامه | پایان نامه - پروپوزال رشته صنایع

editexperts edex | چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۰۶ ب.ظ

پروپوزال رشته صنایع و معرفی این رشته

رشته صنایع یکی از رشته های فنی و مهندسی است و از آنجایی که صنایع تلفیقی از علوم مختلف و روش های نوین مهندسی و اجرایی, دانش مدیریت و اقتصاد می باشد, انتخاب موضوع و تهیه ی پروپوزال رشته صنایع کمی مشکل ولی در عین حال دارای انعطاف و گستردگی دامنه ی موضوعات می باشد به همین دلیل نوشتنپروپوزال و تهیه ی پایان نامه در این رشته از حساسیت بالایی برخوردار است.

 

 

پروپوزال رشته صنایع و بخش ها ی آن

نگارش پروپوزال رشته صنایع توسط دانشجویان این رشته و سایر رشته های فنی و مهندسی نسبت به شاخه های علوم پایه و علوم انسانی دشوارتر است و نیاز به صرف زمان بیشتری دارد چرا که بعد از نوشتن پروپوزال باید پایان نامه تدوین شود که در رشته های فنی و مهندسی دارای بخش نرم افزاری نیز می باشد که انجام این بخش به تنهایی نیاز به مدت زمان بیشتری نسبت به بخش توصیفی آن دارد و دانشجو برای نگارش پروپوزال و انجام پروژه ی خود باید از نرم افزار های تخصصی مربوط به رشته ی خود بهره بگیرد.

پروپوزال رشته صنایع و  نکاتی درباره ی نگارش آن

برای شروع و انجام هر پروژه که در این مقاله هدف ما نوشتن پروپوزال رشته صنایع می باشدابتدا باید یک طرح کلی از مدلی که روی آن قرار است  تحقیق و بررسی صورت پذیرد تهیه کنیم و در آن به بیان دقیق اما کلی از آن طرح پیشنهادی بپردازیم به عبارتی برای آغاز یک فرآیند و انجام تصمیم ابتدا باید یک طرح اصلی آماده کنیم که در آن هدف, انگیزه برای انجام پروژه, پروژه های مشابه, کاستی ها و محدودیت ها, پیشنهادات و... وجود داشته باشد که این طرح, نقش یک راهنمای مسیر را ایفا می کند و هرچه این طرح کلی, دقیق تر و کامل تر باشد در طول مسیر با اشکالات کمتری برخورد خواهیم کرد که این طرح پیشنهادی به موفقیت و کیفیت پروژه کمک بزرگی خواهد کرد.



نویسنده: شایگان

منبع: Editexperts.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی