پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و .. در سراسر ایران

پیوندها

پایان نامه | پایان نامه - انجام پایان نامه MBA

editexperts edex | چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵ ق.ظ


انجام پایان نامه MBA و شرح این رشته

همانطور که در مقالات قبلی نیز اشاره کردیم رشته مدیریت یکی از اصلی ترین شاخه های علوم انسانی می باشد که دانشجویان رشته مدیریت در مقاطع ارشد و دکتری در اغلب موارد خواهان این رشته می باشند و برای کسب مهارت و توانایی لازم در انجام پایان نامه MBA و ارائه ی پایان نامه, در دوره های تخصصی MBA و سمینار های مربوط به آن شرکت می نمایند.

 

 

انجام پایان نامه MBA و تاثیر دوره ی MBA در انجام آن

عبارت MBA مدیریت ارشد کسب و کار, اختصاری از (Master of Business Administration) است و کارشناسی ارشد در رشته مدیریت می باشد و دانشجویان در گرایشات متعدد این رشته ملزم به انجام پایان نامه در زمینه ی مورد تایید استاد راهنما می باشند.

قبل از انجام پایان نامه MBA شرکت در دوره های مربوط به این رشته  نقش بسزایی خواهد داشت و این دوره در اواخر قرن نوزده میلادی در آمریکا طراحی شد که ثمره ی آن صنعتی شدن کشور آمریکا و گرایش به علم مدیریت و توسعه و پیشرفت آن بوده است.

 

انجام پایان نامه  MBA و پیشرفت در این رشته

تلفیق دانش تخصصی دوره کارشناسی و مطلع و مسلط بودن به علم و دانش و همچنین فنون مدیریت در دوره ارشد، از دانش آموختگان این دوره مدیران کاردان, فعال و تاثیر گذاری می‌سازد و انجام پایان نامه در این مقطع نیز مزید برعلت خواهد شد که لازمه ی رسیدن به این مدارج بالا و ترقی در این رشته, کوشا بودن دانشجو و تلاش فرد برای انجام پایان نامه MBA در پایان تحصیل و دقت و ظرافت در انجام پایان نامه می باشد که در بالابرن کارایی, بهبود  و رشد تمامی ارگان ها و سازمان ها از جمله سازمان های اجتماعی-اقتصادی تأثیر فراوانی خواهد گذاشت. به همین دلیل است که در دهه های اخیر این دوره در اکثر کشور ها, به سرعت توسعه و رواج پیدا کرده است و فقط در کشور آمریکا حدود 700 آموزشگاه آموزش عالی, دوره MBA را برای متقاضیان این رشته ارائه می کنند.

 

نویسنده: حاجی زاده

منبع: editexperts.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی