پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و .. در سراسر ایران

پیوندها

پایان­ نامه معماری داخلی

editexperts edex | پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷ ق.ظ

پایان­ نامه معماری داخلی

با گسترش متقاضیان رشته مهندسی معماری در ایران، انجام پایان­ نامه معماری داخلی در مقطع کارشناسی ارشد نیازمند بهره­گیری از افراد  متخصص و کارشناس در این زمینه است. هدف اصلی رشته مهندسی معماری با گرایش معماری داخلی، بهینه ساختن فضاهای داخلی ساختمان جهت انجام فعالیت­های روزمره به صورت کاملاً مفید و مطلوب است.

به دلیل فراگیر بودن دامنه فعالیت­های علمی مربوط به رشته معماری داخلی در کشور ما، این رشته از اهمیت بسزایی برخوردار است. معماری داخلی واحدهای مسکونی، مجتمع ­های تجاری، فروشگاه­های کوچک و بزرگ، فرودگاه­ها، سالن­های ورزشی و تفریحی، سالن­های همایش، نمایشگاه­های بین­ المللی و غیره نیازمند بهره­گیری از  معماران داخلی برجسته و ماهر است. بنابراین، افراد برای تحصیل در این رشته و تدوین پایان­ نامه معماری داخلی باید توانایی­های ویژه­ای همچون خلاقیت و تفکر هنری، برخورداری از ایده­های ناب و جدید،  تحلیل و بررسی فضاهای داخلی گوناگون، آشنایی با سبک­های مختلف معماری داخلی و توانایی طراحی فضاهای داخلی و تبدیل آن­ها به طرح­های کاربردی داشته باشند. در این بخش، سرفصل دروس و واحدهای پایان­ نامه این رشته نیز به طور کامل معرفی می­شود.

 

                                   

 

سرفصل دروس معماری داخلی

 

پایان­ نامه معماری داخلی در مقطع کارشناسی ارشد شامل 6 واحد است. همچنین، تعداد کل واحدهای این رشته، 32 واحد مشتمل بر 24 واحد اجباری و 44 واحد اختیاری است. سرفصل­های دروس کارشناسی ارشد معماری داخلی شامل موارد زیر است:

تئوری و تاریخ معماری 1، تئوری و تاریخ معماری 2، درک بین محیط­های داخلی، کارگاه طراحی داخلی 1، کارگاه طراحی داخلی 2، کارگاه طراحی داخلی 3 و تکنولوژی محیط­های داخلی.

دروه­ی آموزشی رشته معماری داخلی به مدت دو سال، شامل چهار ترم به طول می­انجامد که سه ترم آن مربوط به گذراندن واحدهای آموزشی و ترم آخر جهت تدوین پایان­نامه در نظر گرفته شده است. این دوره به صورت تمام­وقت و نیازمند حضور دانشجویان در کلاس­ها و کارگاه­ها بنا بر برنامه­ی درسی تعیین شده توسط دانشگاه است.

انجام پایان­ نامه معماری داخلی

سفارش پایان­ نامه معماری داخلی

 

  • editexperts edex

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی