پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و .. در سراسر ایران

پیوندها

پایان نامه کامپیوتر

editexperts edex | دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷ ق.ظ

پایان نامه کامپیوتر

الگوریتم ترکیبی در بهبود سیستم تشخیص نفوذ در سیستمهای توزیع شده

در پایان نامه کامپیوتر می توان در حیطه  های مختلف نرم افزاری تحقیق کرد. امروزه با رشد اینترنت تهدید های مربوط به فضای مجازی افزایش یافته است و بسیاری در موضوعات پایان نامه خود به بررسی این تهدیدها و سیستم های نفوذ پرداخته اند.

 تکنولوژی نفوذ از جمله حملات هماهنگ ومشارکتی روش‌های پیچیده ای هستند که موضوعات بیشتر پایان نامه ها به این حیطه ها سوق پیداکرده است. با توجه به اهمیت سیستم تشخیص نفوذ، در پایان نامه کامپیوتر به بهبود سیستم تشخیص نفوذ از جمله در سیستمهای توزیع شده پرداخته می شود.

پایان نامه های از جمله این موضوعات از یک الگوریتم ترکیبی جهت تشخیص نابهنجاری و مدل کردن رفتار سیستم استفاده می شود. که می توان به الگوریتم بهینه سازی فاخته و الگوریتم انبوه ذرات اشاره می گردد.

در ترکیب دو الگوریتم مذکور، در انتخاب لانه میزبان توسط الگوریتم فاخته از عملگرهای به روزرسانی ذرات در الگوریتم pso استفاده می گردد.پیاده سازی این الگوریتم ها در نرم افزار متلب انجام می شود.

دانلود نرم افزار متلب

سفارش پایان نامه کامپیوتر

نویسنده: دانیال حاجی

تاریخ انتشار: 05/07/1395

  • editexperts edex

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی