پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و .. در سراسر ایران

پیوندها

پایان نامه مدیریت بیمه

editexperts edex | شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۰۹ ب.ظ

پایان نامه مدیریت بیمه

بررسی عوامل موثر بر تقاضای بیمة عمر

در پایان نامه مدیریت، یکی از گرایش ها بررسی عوامل موثر بر تقاضای بیمه عمر مبی باشد که متغیرهای مربوط به این عوامل به دو گروه اصلی اقتصادی- اجتماعی و روانشناختی تقسیم می شود. برای نگارش از منابع کتابخانه‌ای و مطالعات گذشته استفاد می شود و برای جمع آوری داده نیز مصاحبه با کارگزاران و نمایندگان بیمه و بیمه‌گذاران بیمة عمر و سرمایه‌گذاری بیمه ها، استفاده می‌شودو همچنین برای داده‌های متغیرهای مستقل، از روش پرسش‌نامه‌ای استفاده می‌شود.

بررسی عوامل موثر بر تقاضای بیمه عمر در پایان نامه مدیریت

در این پایان نامه برای بررسی عوامل موثر بر تقاضای بیمة عمر(جنسیت، سن، وضعیت تاهل، سطح تحصیلات، شغل، درآمد، مسافرت مستمر، رشته ورزشی خاص و استفاده از موتور سیکلت)، از مدل رگرسیون لاجیت یا پروبیت استفاده می‌شود.و نتایج آن با نرم افزار spss تحلیل  می شود.

 بر مبنای اطلاعات گردآوری شده در پایان نامه مدیریت نتایج این پایان نامه نشان می دهد که تقاضای بیمه عمر طبق اطلاعات نمونه ای، رابطه ای منفی با ارزیابی فرد از سلامت روانی خود، حق بیمه پرداختی، انتظارات تورمی مثبت، متغیرهای اعتقاد به ارث گذاشتن، خوشبینی اقتصادی، درجه ریسک گریزی، ، تمایل به ابراز اعتقادات فردی در جمع و درآمد دارد و اعتقاد به بهبود اوضاع اقتصاد ملی در آینده، سن فرد، اشتغال همسر دارد و همچنین میزان مطالعه افراد روی تقاضای فرد برای بیمه عمر تاثیر مثبت دارد.

نرم افزار spss

سفارش پایان نامه مدیریت

نویسنده: دانیال حاجی

تاریخ انتشار:03/07/1395

  • editexperts edex

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی