پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و .. در سراسر ایران

پیوندها

پایان نامه | پایان نامه - پروپوزال کامپیوتر

editexperts edex | دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۰۸ ب.ظ

پروپوزال کامپیوتر و شرح مختصر این رشته

رشته کامپیوتر یکی از جالب ترین و متنوع ترین و در عین حال, پیچیده و منعطف ترین رشته های فنی-مهندسی می باشد و اغلب افراد تحصیل کرده در این رشته در زمان ارائه ی پروپوزال کامپیوتر در گرایش های متفاوت آن, حتی با بهره گیری از دروس تخصصی گذرانده شده پی به پیچیدگی این رشته خواهند برد چرا که گذراندن دروس پایه و تخصصی فقط پاسخگوی بخشی از قسمت های پایان نامه می باشد.

 

 

پروپوزال کامپیوتر و موارد مهم در تهیه ی آن

همانطور که قبلا هم گفته شد پیش از شروع پروژه های دانشگاهی و یا سازمانی ابتدا باید پروپوزال مربوط به پروژه تهیه شود و دلیل تهیه ی  این طرح پیشنهادی این است که باید در طول انجام پروژه به وسیله ی یک راهنمای کلی گام برداریم و این راهنما همان پروپوزالکامپیوتر در رشته کامپیوتر می باشد.

پروپوزال کامپیوتر مهم ترین نقش را در زمان شروع یک پروژه ایفا می کند و دانشجویان باید به این نکته توجه داشته باشند که درپروپوزال مربوطه, تمام کلیات, هدف, موضوعات کار شده تا قبل از شروع پروژه در زمینه ی انتخاب شده, روش های به کار گرفته شده در پروژه, شرح مسئله و پیشنهادات به صورت کامل ولی با حجم کم و نپرداختن به جزییات نگارش شود.

پروپوزال کامپیوتر و چگونگی آن

در نوشتن پروپوزال سطح علمی و گستره ی دانش خوانندگان و یا مخاطبانی که قرار است به تحلیل و بررسی آن بپردازند, بسیار مهم است چون اگر مخاطب دانش فنی موردنیاز برای درک این طرح را نداشته باشد مرحله ی اول نگارش و تهیه پروژه دچار مشکل خواهد شد, به همین دلیل برای حل این مساله دانشجو باید از شرح جز به جزء مسائل و کلمات جدید یا به اصطلاح, فرهنگ لغت خودداری کند و طرح خود را در سطح بالا ارائه کند زیرا مخاطب او استاد راهنما می باشد که تصرف کامل به امور دارد و با اکثر لغات و اصطلاحات آشنا می باشد ولی در سایر موارد که طرح پیشنهادی برای یک شرکت و یا افرادی می باشد که دانش کافی در زمینه ی جدید که مورد بررسی قرار گرفته است را ندارند ارائه ی یک مقدمه و آشنایی با  اصلاحات به صورت مجزا و بیان آن به زبان ساده ضروری می باشد.



نویسنده: حاجی زاده

منبع: editexperts.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی