پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و .. در سراسر ایران

پیوندها

پایان نامه | پایان نامه - انجام پایان نامه اقتصاد

editexperts edex | يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۰ ق.ظ

انجام پایان نامه اقتصاد و معرفی این رشته

رشته اقتصاد یکی از زیر شاخه ها ی رشته ی علوم انسانی  بوده  و دانشجویان این رشته برحسب گرایش تحصیلی خود در مقطع ارشد و یا دکتری موظف به انجام پایان نامه اقتصاد در گرایش های مختلف آن می باشند و ساختار بیشتر  پایان نامه ها در رشته های متعدد دانشگاهی یکسان می باشد.

 

 

انجام پایان نامه اقتصاد و اهمیت این رشته

رشته اقتصادبه دلیل مرتبط بودن آن با سرانجام یک کشور یا سرزمین در بخش های متعدد اجتماعی, صنعتی, علمی و یا تکنولوژی و رفاه و آسایش  جوامع دارای اهمیت بالایی می باشد که این امر به حساسیت انجام پایان نامه اقتصاد در پایان تحصیل در مقاطع ارشد و دکتری می افزاید و اغلب دانشجویان در اواخر دوره ی تحصیلی با دغدغه ی انجام پایان نامه روبرو می شوند.

با استفاده و بهره مندی از علم اقتصاد است که جریان رشد اقتصادی کشور ها به یکدیگر متصل شده و مرتبط می باشند و موضوعات متعددی از این دسته, در زمینه ی انجام پایان نامه اقتصاد دارای اهمیت فراوانی می باشند.

بنابراین دانشجویان این رشته وظیفه ی سنگینی را در راستای انجام پایان نامه عهده دار می باشند چرا که فرد تحصیل کرده در این رشته باید با بیشتر علوم و تکنولوژی های روز دنیا آشنا باشد تا بتواند این امر مهم را با موفقیت به پایان برساند.

انجام پایان نامه اقتصاد در گرایشات متعدد آن

به دلیل اهمیت و گستردگی موضوع اقتصاد و مرتبط بودن این علم با زمینه های متعدد, این رشته دارا ی زیر شاخه و گرایشات فراوانی می باشد و این رشته نیز مانند سایر رشته ها دارای گرایشات مختلفی در مقطع ارشد و دکتری میباشد که در این مقاله به آن ها اشاره خواهیم کرد.

گرایشات رشته اقتصاد در مقطع کارشناسی ارشد:
1. برنامه ریزی سیستم های اقتصادی

2. توسعه ی اقتصادی و برنامه ریزی

3. علوم اقتصادی

4. اقتصاد انرژی

با توجه به دشواری پروژه ها در مقاطع ارشد و دکتری, مجموعه ی ادیت اکسپرتس با کمک تیمی مجرب از متخصصین و کارشناسان همواره آماده ی ارائه ی مشاوره در خصوص انجام پایان نامه و محقق نمودن خواسته ی شما برای انجام پروژه های دانشگاهی می باشد.

 

نویسنده: شایگان

منبع: editexperts.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی