پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و .. در سراسر ایران

پیوندها

پایان نامه | پایان نامه - محیط خروجی نرم افزار spss

editexperts edex | شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹ ق.ظ

محیط خروجی نرم افزار spss و آشنایی با آن

در مقالات قبلی مربوط به نرم افزار spss شما را با کلیات و بخش های مختلف این نرم افزار آشنا نمودیم و به بررسی و معرفی های پنجره ها و بخش های اصلی آن پرداختیم, در این مقاله قصد داریم شما را با محیط خروجی نرم افزار spss آشنا کنیم, چرا که این نرم افزار در پایان نامهکاربردهای فراوانی دارد.

 

 

محیط خروجی نرم افزار spss و نحوه کار با این بخش

در این بخش کاربر می تواند تمامی خروجی هایی که نتیجه ی پردازش داده های وارد شده در نرم افزار spss می باشد را مشاهده نماید که این خروجی ها می توانند: متن, دیاگرام, جدول و یا سایر موارد نیز باشند.

همچنین کاربر در محیط خروجی نرم افزار spss  می تواند خروجی های موجود را ویرایش نماید که این تغییرات شامل اعداد و ارقام و محتویات جدول ها, نمودار ها و یا عناوین درون آن می باشد.

ایجاد پنجره خروجی در این نرم افزار به ترتیب می باشد, به عبارتی در زمان ایجاد اولین پنجره خروجی, در آن عنوان آن output1 و به ترتیب دومین پنجره output2 و الی آخر ذخیره می شود.

محیط خروجی نرم افزار spss و پنجره های فرعی آن

محیط خروجی نرم افزار spss  دارای تعدادی پنجره فرعی نیز می باشد:

  1. پنجره Text Output : این پنجره برای ایجاد تغییرات بر روی متن های موجود در این بخش به کار می رود و برای باز کردن این پنجره کافی ست روی یک متن درviewer کلیک راست کنیم و گزینه Edit content را انتخاب کنیم سپس تغییرات مورد نظر را انجام داده و پنجره Editراببندیم تا تغییرات اعمال شود.
  2. پنجره Pivot Table: این پنجره به منظور ایجاد تغییرات و ویرایش جدول ها مورد استفاده قرار می گیرد و برای باز کردن آن مانند Text Output عمل می کنیم.
  3. پنجره Chart Editor: این پنجره برای ویرایش و ایجاد تغییرات بر روی نمودار و دیاگرام ها به کار می رود و برای بازکردن این پنجره نیز مانند گزینه 1 عمل می کنیم.

دانلود نرم افزار spss

نویسنده: حاجی زاده

منبع: editexperts.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی