پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و .. در سراسر ایران

پیوندها

پایان نامه | پایان نامه - دانلود پروپوزال

editexperts edex | شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹ ق.ظ

دانلود پروپوزال و شرح آن

پروپوزال یا همان طرح پیشنهادی که در مقاله ی قبل تحت عنوان پروپوزال ارشد نیز راجع به آن صحبت شد, گام اول برای شروع یک پروژه می باشد که می تواند در قالبپایان نامه و یا پروژه های دانشگاهی یا کاری صورت بگیرد که ابتدا برای شروع باید دانلود پروپوزال انجام شود.

 

 

دانلود پروپوزال و نکاتی راجع به آن

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم اولین قدم برای شروع و انجام یک پروژه و عملی کردن یک ایده, کشیدن یک نقشه ی کلی و راهنما یا همان پروپوزال می باشد و از نکات مهم و ضروری که باید به آن توجه کرد این است که طرح اولیه و پیشنهادی باید مختصر و دقیق باشد یعنی موضوعی که قرار است روی آن پژوهش و تحقیق صورت بگیرد منحصر بفرد باشد و قبلا انجام نشده باشد, مرتبط با رشته ی تحصیلی و علاقه ی دانشجو باشد, تمامی کلیاتی که پروژه را شامل می شود شرح بدهد, مبهم و نامعلوم نباشد, مطالب آن حجیم و طولانی نباشد که حوصله خواننده سر برود.

پس از انتخاب موضوع و تحقیق درباره ی آن, دانشجویان طرح پیشنهادی خود را ابتدا به شکل پروپوزال برای استاد راهنما ارسال می کنند و استاد مربوطه پس از بررسی و مطالعه ی آن تاییدیه ی انجام آن توسط دانشجو را صادر می کند که پس از گرفتن تاییدیه, مراحل انجام پایان نامه صورت می گیرد که برخی از اساتید برای کنترل و  راهنمایی انجام پروژه, دانشجو را ملزم به ارسال گزارش در زمان های معینی می کنند.

دانلود پروپوزال و دریافت فرم های دانشگاه ها

پروپوزال رشته ها و همچنین دانشگاه های مختلف حتی در مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری نیز با یکدیگر متفاوت است و هر دانشجویی طبق فرمت مخصوص رشته و دانشگاهی که در آن مشغول به تحصیل می باشد برای نوشتن پایان نامه و طرح خود باید اقدام کند.

برای این کار کافی ست دانشجو پس از انتخاب موضوع و بررسی آن, از سایت دانشگاه مربوطه برای دانلود پروپوزال خود در مقطع تحصیلی ارشد و یا دکتری اقدام کند که در این قسمت لینک دانلود پروپوزال برخی از آنها را قرار داده ایم:

دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاه علوم پزشکی

دانشگاه پیام نور

 

نویسنده: شایگان

منبع: editexperts.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی