پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و .. در سراسر ایران

پیوندها

شرایط حضور اعضای هیأت علمی را در گروه‌های بالینی فراهم می‌کنیم

editexperts edex | يكشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۳۴ ب.ظ


رئیس جذب هیأت علمی وزارت بهداشت:
شرایط حضور اعضای هیأت علمی را در گروه‌های بالینی فراهم می‌کنیم

رئیس مرکز جذب هیأت علمی وزارت بهداشت با بیان اینکه همچنان دغدغه حضور اعضای هیأت علمی در آموزش بالینی دانشجویان وجود دارد، گفت: تلاش می‌کنیم شرایط لازم برای حضور همکاران با مقاطع بالای آموزشی در گروه‌های بالینی اتفاق بیفتد.





حسینی در مراسم بزرگداشت روز جهانی ماما با بیان برخی دغدغه‌ها درباره آموزش بالینی دانشجویان گفت: در طول سال گذشته دکتر تهرانیان دبیر بُورد مامایی و مشاور عالی وزیر بهداشت در امور مامایی دغدغه‌هایی داشتند که بنده این دغدغه‌ها را در بین همکارانی که برای آموزش بالینی دانشجویان تلاش می‌کنند نیز مشاهده کردم. دکتر هاشمی نیز بارها از دغدغه‌های خود به ویژه در گروه‌های پرستاری و مامایی در مراکز درمانی سخن گفته است.

وی افزود: بنابراین آیین‌نامه‌ای تحت عنوان مستقر شدن همکاران هیأت علمی در مراکز آموزشی داشتیم و انتظاری که در مرکز جذب هیأت علمی وزارت بهداشت داریم این است که حضور همکاران در این بخش‌ها عملیاتی شود.

رئیس مرکز جذب هیأت علمی وزارت بهداشت ادامه داد: برخی همکاران گروه مامایی که به تعداد انگشتان یک دست هم نمی‌رسند به ما مراجعه کرده و از اینکه این نگاه در ساختار وزارتخانه شکل گرفته است گله‌مند بودند. بنده خواهش می‌کنم این نگاه را کاملاً برداریم. شخصاً در بجنورد شاهد بودم که دانشجویان در زمینه وجود اعضای هیأت علمی در بخش آموزش احساس کمبود می‌کردند. این انتظار وجود دارد که همکاران هیأت علمی در بالین حضور داشته باشند نه اتاق‌ها.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم بستر لازم برای حضور همکاران با مقاطع بالای آموزشی در بخش‌های مختلف آموزش در گروه‌های بالینی اتفاق بیفتد.

  • editexperts edex

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی