پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و .. در سراسر ایران

پیوندها

پایان نامه حسابداری با محوریت حاکمیت شرکتی

editexperts edex | چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۱۵ ب.ظ

پایان نامه حسابداری با محوریت حاکمیت شرکتی

 

در پایان نامه حسابداری با موضوع حاکمیت شرکتی، نظام قوانین، رویه‌ها و فرآیندهایی که یک شرکت توسط آنها اداره و کنترل می‌شود،  تحت مفهوم حاکمیت شرکتی شناخته می‌شود. حاکمیت شرکتی در این پایان‌نامه شامل ایجاد توازن میان منافع ذینفعین از جمله سهامداران، مدیریت، مشتریان، تامین کنندگان، دولت و جامعه است.

حاکمیت شرکتی به عنوان مفهومی چندبعدی، در بسیاری از سایر حوزه‌های علوم انسانی از جمله اقتصاد و بازرگانی نیز مورد بحث و کنکاش قرار می‌گیرد. در پایان‌نامه حسابداری گفته می‌شود که چارچوب حاکمیت شرکتی اساسا توسط هیات مدیره شرکت تعیین و ارزیابی می‌شود.

 

                                                       

چارچوب حاکمیت شرکتی در این پایان نامه اساسا شامل قراردادهای صریح و ضمنی میان شرکت و ذینفعان برای تقسیم مسئولیتها، حقوق  و پاداشها و همچنین فرآیندهای رسیدگی به تعارض منافع ذینفعان مطابق با وظایف، حقوق و نقشهای آنهاست. همچنین فرآیندهای نظارتی و کنترلی نیز به عنوان یکی از ابعاد حاکمیت شرکتی در  پایان نامه حسابداری محسوب می‌شوند.

حاکمیت شرکتی تاثیر بسیار مهمی بر اطمینان و اعتبار شرکت دارد و می‌تواند به طور مستقیم و یا غیر مستقیم بر عملکرد یک کسب و کار تاثیر بگذارد. بر اساس این پایان‌ نامه، حاکمیت شرکتی خوب به واسطه تنظیم قوانین و کنترلهای شفاف، سطح اطمینان به کسب و کار را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، بسیاری از ذینفعان که پیشتر به آنها اشاره شد، تنها سودآوری یک کسب و کار را کافی نمی‌دانند و عوامل متعدد دیگری از جمله هشیاری زیست‌محیطی، اصول اخلاقی و بسیاری از مسائل دیگر برای آنها اهمیت دارد که با چارچوب و نظام حاکمیت شرکتی ارتباط دارند. 

انجام پایان نامه حسابداری

سفارش پایان نامه حسابداری

مقاله Isi

  • editexperts edex

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی