پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

پایان نامه

انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکترا

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و .. در سراسر ایران

پیوندها

پایان نامه عمران -پاسخ دینامیکی

editexperts edex | سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶ ق.ظ

پایان نامه عمران -پاسخ دینامیکیDynamic response

 

پاسخ دینامیکی، یکی از مهمترین مفاهیمی است که طی سالهای اخیر به بسیاری از حوزه‌های علمی از جمله عمران، مکانیک و هوافضا راه یافته است. در پایان نامه عمران عموما گفته می‌شود که پاسخ دینامیکی (یا پاسخ دینامیک)، رفتار یک سازه،‌ قطعه یا ماده تحت یک نیرو، بار یا عامل دینامیکی است که از خارج بر آن اعمال می‌شود.

 

                                

                                                                        

امروزه تحلیل رفتار دینامیکی یک سازه یا سیستم مهندسی از اهمیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است، چرا که بروز پدیده‌هایی از قبیل انفجار و زمین‌لرزه مستقیما با پاسخ دینامیکی مواد و سازه‌ها ارتباط دارد. به طور خاص در مورد زمین‌لرزه، ارتعاشات اعمالی بر سازه یا ساختمان از طریق کنترل پاسخ دینامیکی و ارزیابی آن قابل انجام است و در تحلیل فروریختگی (خرابی) ساختمان مورد مطالعه قرار می‌گیرد.

امروزه راهکارهای متعددی در پایان نامه عمرانبه منظور بهبود پاسخ دینامیکی سازه یا ساختمان پیشنهاد می‌شود که از مهمترین آنها می‌توان به استفاده از رویکردهای شبیه‌سازی و مدلسازی با استفاده از نرم‌افزارهای مختلف از جمله Ls-Dyna و MSC.ADAMS اشاره کرد. در پایان نامه عمران، تحلیل پاسخ دینامیکی می‌تواند قابلیت پیشبینی شرایط تنش و کرنش اعمالی بر سازه را تحت حالات مختلف بارگذاری فراهم کند. به طوری که تنها با شناخت خواص مواد و ساختار سازه‌،‌ می‌توان ساز و کار فرآیندهای دینامیکی را تعیین نمود. در حال حاضر، پاسخ دینامیکی المانهای مختلف سازه (دال، قاب و...) توسط محققین مورد بررسی قرار می‌گیرد و به تازگی از رویکردهای جدیدی مانند سناریوی برداشتن ستون و تحلیلهای غیرخطی به منظور ارزیابی پاسخ دینامیکی سازه استفاده می‌شود.

سفارش پایان نامه عمران

انجام پایان نامه عمران

مقاله Isi

  • editexperts edex

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی